|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۴۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
دندانپزشک آمریکایی- ایرانی می گوید پس از گفتن جوکی درباره سیاست های مهاجرتی رئیس جمهور آمریکا از هواپیمای خطوط هوایی آمریکن ایرلاینز اخراج شده است.
 دندانپزشک آمریکایی- ایرانی می گوید پس از گفتن جوکی درباره سیاست های مهاجرتی رئیس جمهور آمریکا از هواپیمای خطوط هوایی آمریکن ایرلاینز اخراج شده است.

شان صدری، دندانپزشک آمریکایی متولد ایران که اغلب بیماران او ستارگان سینما هستند می گوید روز یکشنبه در هواپیمای شرکت آمریکن ایرلاینز که قرار بود از لس آنجلس به نیویورک برود نشسته بود که ناگهان پسربچه ای اسپانیایی زبان در حالی که گریه می کرد از کنار صندلی او در راهرو هواپیما عبور کرد. او با دیدن این صحنه به شوخی می گوید شاید پسربچه نگران است مبادا ترامپ او را از کشور اخراج کند.

در واکنش به این حرف او مهماندار به او می گوید، «این حرف را نزن، خیلی گستاخانه است.»

صدری در پاسخ به میهماندار می گوید:«شما حتماً طرفدار ترامپ هستید؟»

مهماندار در جواب می گوید:« فرض کنید که هستم، حالا چی؟»

صدری می گوید بحث بالا گرفت و لحظاتی بعد ماموران او را به بیرون از هواپیما منتقل کردند. خطوط هواپیمایی آمریکن ایرلاینز در بیانیه ای بی آنکه از صدری نام برد، اعلام کرد مسافری در پرواز صبح یکشنبه این خطوط به مقصد نیویورک «به سبب بر هم زدن نظم و توجه نکردن به دستورات خدمه پرواز» از فهرست پرواز حذف شده است و یک ساعت بعد در پرواز دیگری به مقصد نیویورک به او صندلی اختصاص داده شده است.

صدری می گوید هفته گذشته را در دفترش در ساحل غربی (West Coast) گذرانده است تا خدمات دندانپزشکی به افرادی ارائه دهد که برای شرکت در مراسم اسکار آماده می شدند و در پایان هفته قصد داشت با نخستین پرواز به خانه اش بازگردد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین