|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۱۴۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
نیره پیروزبخت، در این نشست با تقدیر از تلاش مدیران کل ستادی و استانی خواستار ارتباط موثر بین دستگاهها در استانها با هدف افزایش سطح ایمنی و سلامت مردم شد.
  نیره پیروزبخت، در این نشست با تقدیر از تلاش مدیران کل ستادی و استانی  خواستار ارتباط موثر بین دستگاهها در استانها با هدف افزایش سطح ایمنی و سلامت مردم شد.

وی استاندارد را زیرساخت اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: سال آینده، برنامه ششم توسعه آغاز می شود و سازمان استاندارد نیز با توجه به مسئولیت های قانونی، جهت گیری خود را هماهنگ با برنامه ششم توسعه مشخص کرده است.

پیروزبخت با بیان اینکه از این پس، رویکرد فرآیندی را در فعالیتهای جدید خود دنبال می کنیم ، افزود: سال آینده باید به سمت تحولاتی پیش رویم که منجر به تغییرات ساختاری در فرآیند های سازمان شود.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران بر  هماهنگی و همکاری بین سه بخش ستاد، پژوهشگاه و ادارات کل استانی تاکید کرد .

وی از فعالیت های ارزنده مراکز اندازه شناسی و تایید صلاحیت تقدیر کرد و گفت: مرکز ملی تاییدصلاحیت ایران لازم است آزمایشگاهها را بر اساس استانداردهای جهانی ارزیابی و تایید کند.

پیروزبخت با بیان اینکه در پژوهشگاه استاندارد جهت گیری های خوبی صورت گرفته ، خاطرنشان کرد: لازم است با استقرار روشهای نوین به دنبال تعیین ماهیت ها باشیم.

پیروزبخت ، با تاکید بر ارزیابی عملکرد و ارایه گزارش شفاف و دقیق ، خواستار پاسخ دهی صحیح و شفاف به مراجع ذی ربط شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، خطاب به مدیران کل ستادی و استانی گفت:  بر روی کالاهای مصرفی شب عید و ایام تعطیلات  کنترل و تظارت دقیق داشته باشید تا هموطنان با آرامش خاطر سال خوبی را آغاز کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین