|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۴۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
ویکتور پینه مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی اسکور (Scor)فرانسه، امروز با اقای همتی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
 ویکتور پینه مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی اسکور (Scor)فرانسه، امروز با اقای همتی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در این دیدار که با حضور مدیران ارشد دو طرف برگزار شد، ابراز علاقه شرکت اسکور فرانسه برای توسعه روابط بیمه ای با ایرانمدیرعامل اسکور علاقمندی شرکت متبوع خود برای توسعه روابط بیمه ای با صنعت بیمه ایران را مورد تاکید قرار داد.

ویکتور پینه افزود: ما تامین نظر بیمه مرکزی را قبل از هرگونه اقدام به مذاکره و تفاهم با شرکت های بیمه ایرانی ضروری م یدانیم و امیدواریم در چارچوب هماهنگی لازم با بیمه مرکزی بتوانیم رابطه خود را با صنعت بیمه ایران توسعه دهیم.

در این دیدار دکتر همتی، با اشاره به همکاری دیرینه بین صنعت بیمه کشور ما و شرکت بیمه اتکایی اسکور و اقدامات مثبت و همراهی این شرکت با صنعت بیمه کشورمان در پوشش ریسک های مهم اتکایی در سالهای گذشته ابراز امیدواری کرد با تامین نظر بیمه مرکزی در قراردادهای اتکایی در چارچوب برجام و حذف شرایط محدود کننده پوشش هایی که ناشی از ابقاء تحریم برای برخی شرکت های ایرانی است، روابط بیمه ای دو کشور گسترش یابد.

شرکت بیمه اتکایی اسکور با 14 میلیارد یورو حق بیمه قبولی اتکایی پنجمین شرکت بیمه اتکایی جهان از نظر حجم حق بیمه است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین