کد خبر: ۱۴۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
احمد منتظری ماه گذشته از سوی دادسرای ویژه روحانیت به 6 سال حبس قطعی محکوم شده بود و در روز چهارم اسفند بازداشت و راهی زندان شد.
کانال تلگرامی آیت‌الله منتظری در خبری اعلام کرد که حکم 6 ساله زندان احمد منتظری از سوی دادسرای ویژه روحانیت تعلیق شده است.

به نقل از کانال تلگرامی آیت‌الله منتظری، حکم زندان 6 ساله احمد منتظری از سوی دادسرای ویژه روحانیت قم تعلیق شد.

در پیامی که از سوی خانواده حجت‌الاسلام احمد منتظری منتشر شده، آمده است:

«حکم صادره توسط دادگاه ویژه روحانیت نسبت به حجت‌الاسلام والمسلمین احمد منتظری که موجب اعتراض بسیارى از عزیزان از جمله مراجع معظم تقلید شده بود تعلیق، و ایشان به منزل بازگشت.

آقای احمد منتظری ساعت ٩ صبح امروز (٩٥/١٢/١٤) با پایان یافتن مدت مرخصی، بر حسب قرار قبلی به دادسرای ویژه روحانیت قم مراجعه نمود، که به ایشان گفته شد حکم مربوطه به حالت تعلیق درآمده است.»

احمد منتظری ماه گذشته از سوی دادسرای ویژه روحانیت به 6 سال حبس قطعی محکوم شده بود و در روز چهارم اسفند بازداشت و راهی زندان شد.

 متن خبر اجرای حکم احمد منتظری که توسط دادسرای ویژه روحانیت قم منتشر شده بدین شرح است:

«در پی اقدامات آقای احمد منتظری مبنی بر تضعیف مبانی نظام مقدّس جمهوری اسلامی و اهانت، افترا و دروغ پردازی های متعدد وی نسبت به معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی قدس‌سره‌الشریف و یادگار عزیز ایشان و همچنین تطهیر و حمایت از منافقین کوردل و تروریست و همنوایی با استکبار جهانی، نامبرده در دادگاه بدوی محاکمه که متعاقب اعتراض به رای صادره، دادگاه تجدیدنظر (متشکل از قضات عالی‌رتبه دیوانعالی کشور شاغل در دادگاه ویژه روحانیت) با حضور ایشان تشکیل و به 6 سال حبس قطعی محکوم شده است؛ محکومیت وی در تاریخ 4/12/1395 اجرا گردید.

روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت قم»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین