|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۳
کد خبر: ۱۴۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
محدودیت‌های ورود به آمریکا برای تیم‌های ورزشی هر روز بیشتر از قبل می‌شود و این‌بار قربانی رفتار زشت آمریکایی‌ها تیم فوتبال زنان تبت بود.
 محدودیت‌های ورود به آمریکا برای تیم‌های ورزشی هر روز بیشتر از قبل می‌شود و این‌بار قربانی رفتار زشت آمریکایی‌ها تیم فوتبال زنان تبت بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ آمریکا درخواست تیم فوتبال بانوان تبت را ریجکت کرد.وزارت امور خارجه آمریکا که این روزها از سوی مسئولان و رسانه های این کشور به دلیل اتهام ارتباط با روسیه از یک سو و انفعال سیاسی ، زیر فشار است و هر روز بر رفتارهای افراطی این وزارتخانه افزوده می شود، به تیم فوتبال زنان تبت که قرار بود برای شرکت در مسابقاتی در تگزاس به این کشور سفر کند، ویزا نداد. بازیکنان تیم فوتبال زنان تبت می‌گویند هنگام رد درخواست ویزا به آنها گفته شده که "دلیل خوبی" برای سفر به آمریکا ندارند.

بیشتر بازیکنان این تیم پناهندگان تبتی هستند که در هند زندگی می‌کنند و در سفارت آمریکا در دهلی درخواست ویزا داده‌اند. نکته جالب این است که تبتی ها اصلا در لیست تحریم های آمریکای ترامپ نیستند.فرمان مهاجرتی ترامپ سفر شهروندان هفت کشور به آمریکا را به طور موقت محدود کرده است، اما تبت و هند در میان این هفت کشور نیستند.‌ با این وجود ترامپ که قانون مهاجرتی اش توسط دیوان عالی آمریکا نقض شده است، دو روز قبل در کنگره ادعا کرد قوانین جدیدی صادر می کند و اجازه نمی دهد تروریست ها به سادگی بتوانند به آمریکا بیایند. درست این اولین بازتاب حرف های جدید ترامپ است که دامن دختران تبتی را گرفته است.

تیم فوتبال زنان تبت قرار بود که در مسابقات جام دالاس شرکت کند که همه ساله برای ورزشکاران جوان سراسر جهان برگزار می‌شود.‌
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین