|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۱۴۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
در روز ﺷﻨﺒﻪ ﺑﺎ ﺗﻘﻮﯾﺖ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺑﺎرﺷﯽ در شمال غرب، دامنه زاگرس مرکزی دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و در نقاط سردسیر بارش برف و در شمال شرق بارش پراکنده رخ خواهد داد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی از بروز پدیده گرد و خاک در برخی نقاط غرب و جنوب غرب خبر داد.

احد وظیفه در مورد وضعیت آب و هوا در روزهای آینده گفت: با  ورود ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺑﺎرﺷﯽ ﺑﻪ ﮐﺸﻮر اﻣﺮوز در ﺑﺨﺸ‌ﻬﺎﯾﯽ از ﺷﻤﺎل ﻏﺮب، غرب و جنوب غرب رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف و بارش پراکنده در برخی مناطق جنوب و مرکز پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز جمعه فعالیت این سامانه ، در برخی مناطق شمال‌غرب سواحل غربی و مرکزی خزر، داﻣﻨﻪ ﻫﺎی ﺟﻨﻮﺑﯽ اﻟﺒﺮز ﻣﺮﮐﺰی و داﻣﻨﻪ ﻫﺎی زاﮔﺮس ﻣﺮﮐﺰی ﺗﺪاوم  خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی افزود: در روز ﺷﻨﺒﻪ ﺑﺎ ﺗﻘﻮﯾﺖ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺑﺎرﺷﯽ  در شمال غرب، دامنه زاگرس مرکزی دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و در نقاط سردسیر بارش برف و در شمال شرق بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی اظهار کرد: امروز و فردا به سبب افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق، پدیده گرد و غباردر برخی نقاط غرب و جنوب غرب پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین