|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۴۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
گفتنی است شرکت ایساکو، به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، به صورت دائم در حال برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های نوین و ابتکاری برای افزایش میزان رضایت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است.
شرکت ایساکو در ارزیابی صورت گرفته از شرکت‌های داخلی در حوزه خدمات پس از فروش، بالاترین میزان انطباق با قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو را به دست آورد.     

به گزارش ايكوپرس به نقل از روابط عمومي ايساكو، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در آخرین ارزیابی خود وضعیت پایبندی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در ایران به الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش را بیان کرده است.

این قانون دربرگیرنده الزامات و دستورالعمل‌هایی در خصوص شیوه‌های فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران است که باید از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو رعایت شود. اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو اوایل امسال به تصویب هیات دولت رسیده و از سوی معاون اول رییس‌جمهوری به وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان و واردکنندگان خودرو ابلاغ شده است.

رتبه‌بندی شرکت‌ها در این ارزیابی با مقیاس «انطباق کم»، «نسبتا منطبق»، «انطباق زیاد» و «انطباق خیلی زیاد» سنجیده شده است و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در شرایط «انطباق خیلی زیاد» با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش قرار گرفته است.

گفتنی است شرکت ایساکو، به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، به صورت دائم در حال برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های نوین و ابتکاری برای افزایش میزان رضایت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین