کد خبر: ۱۴۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
منابع نزدیک به هیات مذاکره کننده سوری در گفت و گوهای ژنو، تعلیق نشست این هیات با استفان دی میستورا نماینده سازمان ملل را تکذیب کرد.
 منابع نزدیک به هیات مذاکره کننده سوری در گفت و گوهای ژنو، تعلیق نشست این هیات با استفان دی میستورا نماینده سازمان ملل را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، یک منبع نزدیک به هیات مذاکره کننده دولت سوریه، روز سه شنبه اعلام کرد که این خبر فقط شایعه ای از سوی رسانه های کشورهای عربی حوزه خلیج فارس است.

وی افزود: این شایعه های تکراری از سوی شبکه های الجزیره و العربیه، تلاشی برای انحراف افکار عمومی و همراهی با مواضع عربستان و قطر در حمایت از تروریسم و سنگ اندازی در مسیر پایان دادن به کشتار ملت سوریه است.

این منبع آگاه افزود: هیات سوری بر ادامه گفت و گوها براساس برنامه سازمان ملل تاکید می کند و از هر فرصتی برای گفت و گو و پایان دادن به خونریزی ها استفاده می کند.

برخی از رسانه های عربی بویژه العربیه و الجزیره روز سه شنبه از انصراف هیات سوری از دیدار با استفان دی میستورا نماینده سازمان ملل در امور سوریه در ژنو خبرداده بودند.

هیات مذاکره کننده سوری در ژنو قراراست امروز با استفان دی میستورا نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه دیدار و گفت و گو کند.

نشست پیشین هیات سوری با دی میستورا روز یکشنبه برگزار شده بود.

چهارمین دور گفت و گوهای سوری – سوری از روز پنجشنبه پنجم اسفندماه با حضور نمایندگان دولت سوریه و مخالفان در ژنو سوئیس آغاز شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین