|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۴۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
با پیگیری های انجام شده چند نفر غواص از زاهدان به منطقه اعزام شدند و از ظهر به بعد به محل می رسند و عملیات بیرون آوردن جسد شروع می شود.
بخشدار ساربوک گفت: جوان ۱۶ ساله اهل روستای ساربوک در بند خاکی روستای حاجی آباد شهرستان قصرقند واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان غرق شد.

مرتضی سایگانی  اظهار داشت: خبر غرق شدن این جوان ۱۶ ساله اهل روستای ساربوک دیروز به مرکز امدادی اورژانس و هلال احمر اعلام شد.

وی افزود: این فرد با چند نفر دیگر در حال شنا در آب جمع شده در پشت این بند خاکی بود که غرق می شود و با توجه به حجم بسیار بالای ذخیره آب و حجم زیاد گل و لای در پشت سد و نبود امدادگران تخصصی و  تجهیزات امداد و نجات در منطقه تاکنون موفق به بیرون آوردن جسد فرد غرق شده نشده ایم.

بخشدار ساربوک اظهار داشت: در ابتدا برای بیرون آوردن جسد قصد داشتیم که با لودر قسمتی از سد را تخریب کنیم اما به دلیل احتمال تخریب کل سد و ایجاد خسارت به خانوارهای پایین دست سد از این اقدام صرف نظر شد و از طریق فرمانداری جهت اعزام غواصان پیگیری شد.

وی گفت: حاشیه سدها، مکان‌های مناسبی برای شنا نیست و شنا در این مکان‌ها اکیدا ممنوع است اما این جوان بدون توجه به نکات ایمنی وارد آب شده و از آنجا که با فنون شنا آشنا نبود، جان خود را از دست داد.

همچنین فرماندار شهرستان قصرقند در این مورد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به محض اطلاع از این حادثه پیگیری هایی با هلال احمر چابهار و استان انجام شد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده چند نفر غواص از زاهدان به منطقه اعزام شدند و از ظهر به بعد به محل می رسند و عملیات بیرون آوردن جسد شروع می شود.

حمیرا ریگی بیان داشت: تمام نیروهای امدادی محل در آماده باش بسر می برند و با توجه به وقوع چند حادثه مشابه که در سال های قبل در این شهرستان اتفاق افتاده است پیگیری هایی جهت  استقرار نیروهای امداد و نجات تخصصی و تجهیزات کامل را انجام شده است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین