|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۴۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اصلاح قانون انتخابات گفت: الان دیگر دیر شده است اما منتظر لایحه دولت هستیم.
 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اصلاح قانون انتخابات گفت: الان دیگر دیر شده است اما منتظر لایحه دولت هستیم.

علی مطهری در حاشیه آیین گرامیداشت 'هفت اسفند، سالگرد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی' در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره این که اگر گزینه ای به جای روحانی معرفی شود فراکسیون امید روی آن اجماع نظر خواهد داشت؟ اظهار داشت: فعلا راجع به انتخابات اظهار نظر نمی کنم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که نظر کلی فراکسیون امید درباره روحانی چیست، گفت: باید از سخنگوی فراکسیون این سوال را بپرسید من راجع به انتخابات حرفی نمی زنم.

مطهری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که شکایت شما به کجا رسیده است، گفت: گزارشات کمیسیون شوراها و گزارش وزارت کشور را به دادسرای ویژه روحانیت برای استفاده داده ایم.

وی درباره دیدار خود با رئیس دولت اصلاحات هم گفت: درباره مسائل روز صحبت کردیم.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا در این دیدار درباره نامزد اصلاح طلبان با شما صحبتی کرده اند، اظهار داشت: نه هیچ صحبتی نشد.

وی در پاسخ به این سوال هم که آیا درباره حصر هم در ملاقات صحبت شد، گفت: جلسه خصوصی نبود که در این باره صحبت شود البته ما به دنبال آن طرح خودمان که ملاقات با محصوران است، هستیم.

مطهری در پاسخ به سوالی در خصوص استفساریه ای که قرار بود به شورای نگهبان برود، بیان کرد: ظاهرا شورا بر همان ایراد قبلی خود تاکید کرده است. به نظر من می توانست مستقیما به مجمع تشخیص مصلحت نظام برود ولی ظاهرا چون در بررسی قبلی مجلس رفع ابهام شده بود شورا بر همان ایراد قبلی تاکید کرده است و احتمالا باز به مجلس برمی گردد و مجلس در نظر قبلی خود اصرار می کند و آن زمان به مجمع می رود.

وی همچنین درباره گزارش حادثه مشهد(لغو سخنرانی وی در مشهد) که گفته می شود به کمیسیون شوراها برگشته است ،گفت: گزارش را صادر کرده اند و آیا این که در صحن قرائت شود معلوم نیست ولی گزارش نهایی داده شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین