|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۴۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰
سرمربی استقلال گفت: «در بازی با الاهلی بچه ها به شکلی بسیار جزئی در شرح وظایف خود دچار اشتباه شدند.»
 سرمربی استقلال گفت: «در بازی با الاهلی بچه ها به شکلی بسیار جزئی در شرح وظایف خود دچار اشتباه شدند.»

علیرضا منصوریان در حاشیه آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از مسابقه دوم این تیم در لیگ قهرمانان اظهار داشت: «در بازی با الاهلی جوانان ما برای اولین بار تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده بودند. جریان بازی خیلی خوب در حال پیش رفتن بود. بچه ها به شکلی بسیار جزئی در شرح وظایف خود دچار اشتباه شدند که در طول هفته آن ها را متوجه اشتباهات کردیم.»

وی افزود: «الحمدلله آنها خیلی خوب و بانگیزه کار کردند به خصوص در 48 ساعت گذشته از نحوه تمرین بازیکنان خیلی راضی بودیم. آنها خیلی در مسایل تاکتیکی گوش به فرمان هستند. تیم ما جوان است و هر روز داریم به آنها یاد می دهیم.»

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: «بازیکنان ما در روند جریان بازی فوق العاده خوب بودند. فقط روی شرح وظایف کمی دچار مشکل شده بودند. ما روند خیلی خوبی داشتیم. به همین خاطر سعی کردیم بازیکنان را با چند جلسه تئوری و چند جلسه حین تمرین متوجه کنیم. تنها نقطه امیدواری ما این است که جوانانی داریم تشنه و گرسنه تمرین.»

وی در رابطه با روند تیم در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان بیان داشت: «ما مسیر جام باشگاه های آسیا را مثل لیگ پله پله می بینیم و قدم به قدم به نقطه اوجی که می خواهیم می رسیم. الحمدلله رب العالمین انرژی خیلی خوبی را در تیم دیده ام.»

منصوریان درباره اهمیت این بازی گفت: «خیلی دوست داشتیم بازی خانگی مان در خانه برگزار شود چون به یاری 120 هزار تماشاگر استقلالی به راحتی حریف هر تیم عربی می شویم. آنها یار دوازدهم ما به معنای واقعی بودند اما وقتی در کشور ثالث به میدان رفتیم، چشم امیدمان بعد از خدا به هوادارانی است که در عمان حضور دارند. سه امتیاز حیاتی در این مسابقه در انتظار دو تیم است و باید خیلی مواظب باشیم.»

به گزارش جام نیوز، سرمربی استقلال در رابطه با شرایط زمین تمرین استقلال و میزان رضایت خود از این زمین اذعان داشت: «این قدر زمین های اینجا خوب است که نگرانی دارم از این که باید برگردیم به ایران و در کمپ قبلی بازی کنیم. فکر کنم در بازگشت به ایران تمام تمریناتمان را در کمپ انجام دهیم. فکر می کنم این تفکر به سیستم تمرینی خودمان برگردد. وقتی از یک سمت زمین تمرین مان نگاه می کنیم آن طرف زمین مشخص است. هر تیمی برای تمرین و مسابقه نیاز به این زمین ها دارد.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین