|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۱
کد خبر: ۱۴۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۵
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در ادامه توییت های صبحگاهی خود، روز یکشنبه در توییت جدیدی به آگهی تلویزیونی نیویورک تایمز واکنش نشان داد و این روزنامه را به درج واقعیات و اخبار منصفانه توصیه کرد.
 دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در ادامه توییت های صبحگاهی خود، روز یکشنبه در توییت جدیدی به آگهی تلویزیونی نیویورک تایمز واکنش نشان داد و این روزنامه را به درج واقعیات و اخبار منصفانه توصیه کرد.

وی نوشت: برای اولین بار، این نیویورک تایمز ناموفق یک آگهی (از نوع بدش) را منتشر می کند تا وجهه رو به شکست خود را نجات دهد. تلاش کنید اخبار را به نحوی منصفانه و واقعی منتشر کنید.

ترامپ به برخی ازاصحاب رسانه اجازه حضور در نشست خبری روز جمعه کاخ سفید را نداد و این مساله با واکنش مطبوعات آمریکا رو به رو شد، به نحوی که نیویورک تایمز تصمیم گرفت اقدام ترامپ را با قرائت یک آگهی در مراسم اسکار تلافی کند.

نیویورک تایمز این آگهی را با هزینه ای بالا در جریان مراسم اسکار در مورد آنچه ترامپ در انتقاد از حقیقت رسانه های آمریکا توصیف کرده است، پخش می کند.

در آگهی نیویورک تایمز آمده: حقیقت این است که کشورمان (آمریکا) بیش از هر زمان دیگری دو پاره شده است.

رئیس جمهوری آمریکا روزنامه نیویورک تایمز را یک نشریه ناکام دانسته است.

ترامپ همچنین در توییت دیگری در مورد انتخابات کمیته ملی دمکرات های آمریکا اظهارنظر کرد و رقابت این کمیته برای تعیین رئیس جدید آن را متقلبانه خواند.

وی نوشت: رقابت برای ریاست کمیته ملی دمکراتیک، کاملا تقلب آمیز است. رفقای برنی (سناتور دمکرات آمریکا) همچون خودش اصلا شانسی نداشتند. کلینتون، پرز را می خواست.

تام پرز وزیرکار دولت باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آ‌مریکا با اختلاف اندکی برکیت الیسون (عضو کنگره از مینه سوتا) در انتخابات کمیته ملی دمکرات ها برای تعیین رئیس جدید این کمیته پیروز شد. برنی سندرز سناتور دمکرات آمریکا از الیسون حمایت کرده بود.

هیلاری کلینتون نامزد دمکرات ها درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رسما از فردی در رقابت انتخاباتی کمیته ملی دمکرات ها حمایت نکرد، هرچند وی و پرز از متحدان سیاسی دیرینه به شمار می روند.

تام پرز سال گذشته در جریان رقابت های درون حزبی آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری، از کلینتون در برابر سندرز (رقیب وی) حمایت کرد.

ترامپ بارها مدعی شده که رقابت دمکرات ها برای ریاست جمهوری به نفع کلینتون و به ضرر سندرز مورد تقلب کاری قرار گرفته است.

وی همچنین از ادعای مشابهی برای توصیف رقابت خود با کلینتون در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استفاده کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین