|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۴۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
در مورد نوع انتقال مطلب از مقام معظم رهبری، خدای نکرده ممکن است موجب کاستن جایگاه رفیع ولایت شود.مقام معظم رهبری در سیاست‌های برنامه ششم تاکید داشتند که نفت از هزینه جاری جدا شود و در بودجه استقلال یابد.
در نشست علنی صبح امروز مجلس علی لاریجانی در جواب اعتراض نماینده طرقبه وشاندیز گفت: توجه به  تذکر دادن نمایندگان که احتیاج به نگاه کردن بنده ندارد! در این خصوص مسئول وجود دارد این که می‌گویید با چه انگیزه ای این کار را کردم، باید در نظر داشته باشید که ما انگیزه ای نداریم.

 محمد دهقان در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، 8 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، خطاب به لاریجانی گفت: بنده از دیروز چند بار تذکر و اخطار دادم؛ اما زمانی که ما اخطار می‌دهیم شما طرف دیگر را نگاه می‌کنید، نمی‌دانم آن طرف چه خبر است.

نماینده طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد نوع انتقال مطلب از مقام معظم رهبری، خدای نکرده ممکن است موجب کاستن جایگاه رفیع ولایت شود.مقام معظم رهبری در سیاست‌های برنامه ششم تاکید داشتند که نفت از هزینه جاری جدا شود و در بودجه استقلال یابد.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به لاریجانی افزود: شما مطلبی را زحمت کشیده و پرسیدید که بنده نمی‌دانم با چه انگیزه‌ای بود، اما بحث عقلانی این است که نظام قانونگذاری باید سامان یابد.

دهقان ادامه داد: پول صندوق توسعه ملی باید برای اشتغال و آینده کشور هزینه شود؛ چرا 800 میلیون دلار برای وزارت بهداشت، یک مقدار برای دانشگاه پیام نور و ... باشد.

لاریجانی در پاسخ به نماینده طرقبه گفت: شما چیزی را می‌گویید که خلاف قانون است.

دهقان ادامه داد: آقای دکتر لاریجانی شما یک مطلب را می‌گویید صد مطلب دیگر از آن در می‌آید. اجازه بدهید تذکرات داده شود ما احترام ویژه‌ای برای شما قائل هستیم، شما رئیس هستید، یک نماینده هم هستید.

لاریجانی در ادامه در پاسخ به این تذکر گفت: توجه به تذکر دادن نمایندگان که احتیاج به نگاه کردن بنده ندارد! در این خصوص مسئول وجود دارد این که می‌گویید با چه انگیزه ای این کار را کردم، باید در نظر داشته باشید که ما انگیزه‌ای نداریم. برخی وزرای مربوطه آمدند گفتند که با مشکل مواجه هستیم بنابراین ما انگیزه خاصی نداریم، به جز آبادانی کشور. بنده هم نقل قول کردم شما هم می‌توانید نظرتان را بدهید.

رئیس مجلس در پایان افزود: مسائل دیگری هم مطرح بود از جمله در مورد نیروهای مسلح که دستور صریح کتبی داشتیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین