|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۴۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
برخی آن‌چنان پایبند به اجرای دقیق قانون نیستند و قانونی را که با تفکرات آنها منطبق نباشد، لازم‌‌الاجرا نمی‌دانند. شایسته نیست جریانی خود را مطلق خیرخواهی و برتر از دیگران ‌بداند.
روزنامه آرمان در یادداشتی به قلم مصطفی ایزدی نوشت:

صداوسیما به ‌عنوان یک‌ نهاد عمومی نباید در اختیار جریان خاصی درکشور قرار گیرد، اما گاه مشاهده می‌شود این سازمان برخلاف اصل بی‌طرفی عمل می‌کند. اصولگرایان برای انتخابات سال ۹۶ تمام تمهیدات خود را اندیشیده‌اند که از پیروزی کاندیدای مورد حمایت اصلاح‌طلبان جلوگیری کنند. گرچه آقای روحانی رای خواهد آورد، اما اصولگرایان درصدد هستند کرسی ریاست‌جمهوری را که در سال ۹۲ از دست دادند، باز پس‌بگیرند.

 برخی آن‌چنان پایبند به اجرای دقیق قانون نیستند و قانونی را که با تفکرات آنها منطبق نباشد، لازم‌‌الاجرا نمی‌دانند. شایسته نیست جریانی خود را مطلق خیرخواهی و برتر از دیگران ‌بداند. برخی کارشناسان در رسانه‌های دلواپس، منافع اصولگرایان را پیش می‌برند که از قضا این افراد در رسانه ملی نیز مشغول کار هستند، اما این افراد باید قانون را رعایت کنند. اینکه رئیس‌جمهور در سخنانشان می‌گویند:«دستگاه‌هایی که با بودجه عمومی کار می‌کند حق ندارند از کاندیدا یا یک جریان سیاسی حمایت کنند»، بدین معناست که چنین موضوعی وجود دارد و چنین اعمالی صورت می‌گیرد، چرا که در غیر این صورت، دلیلی ندارد رئیس‌جمهور به این موضوعات بپردازد. اصولگرایان از بودجه عمومی برای راه‌اندازی سایت‌هایشان ‌استفاده می‌کنند و این هزینه‌ها دربست در اختیار آنهاست. این طیف ابایی ندارند که جناح خاصی را به‌‌طور آشکار تبلیغ کنند. یکی از وعده‌های آقای‌روحانی در انتخابات ۹۲، گشودن درهای کشور به‌روی دنیا از طریق مذاکره بود و اصولگرایان می‌دانستند، اگر آقای روحانی در این امر موفق شود، به‌نفع اصلاح‌طلبان خواهد بود. بنابراین از همان ابتدا سعی‌کردند موضوع مذاکره و ارتباط با جهان را تخطئه کنند. برجام آثار سیاسی و اقتصادی زیادی داشته، اما دلواپسان زمانی که نتوانستند جلو مذاکرات را بگیرند، دولت را مورد شماتت قرار دادند و به تخریب برجام پرداختند. از همان ابتدا روزنامه‌ها، سایت‌ها و صداوسیما کلمه‌ای به نام «هیچ» را در مورد برجام به‌کار بردند تا اعلام کنند، برجام نه‌تنها هیچ‌سودی نداشت، بلکه خائنانه و تسلیم‌پذیرانه بوده است. صداوسیما هم در تخطئه و تخریب برجام کم نگذاشت و عباراتی مانند برجام فایده نداشته و هیچ به‌دست نیاوردیم و... را به‌کرات به‌کاربرد. تقریبا تمام مخالفان برجام در تلویزیون رفت‌وآمد دارند، اما شخصیت‌هایی که بخواهند منطقی صحبت و حمایت کنند، در صحبت‌هایشان وقفه می‌اندازند، یا نیمه‌کاره پخش می‌کنند. تعداد زیادی از تریبون‌هایی که از بیت‌المال استفاده می‌کنند، درجهت تخریب دولت عمل‌می‌کنند که این تلاش غیرقانونی، غیرشرعی، غیرحقوقی و در یک کلمه غیرانسانی است. این رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی حق ندارند رای مردم را بااستفاده از بودجه عمومی پایمال کنند و به تخریب برگزیده ملت از طریق رسانه‌های خود بپردازند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین