|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۴۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با درخواست کاهش محرومیت مهدی رحمتی موافقت نکرد تا این بازیکن همچنان دور از میادین باشد.
 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با درخواست کاهش محرومیت مهدی رحمتی موافقت نکرد تا این بازیکن همچنان دور از میادین باشد.

کاپیتان استقلال بعد از اتفاقاتی که در داربی تهران رخ داد و از زمین مسابقه اخراج شد، بازی با ذوب‌آهن را به دلیل محرومیت ناشی از کارت قرمزش از دست داد.

او اما با احتساب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌اش، سه بازی دیگر را هم به دلیل حکم کمیته انضباطی از دست داده بود که حالا این رای قطعی شده است. به این ترتیب رحمتی در سه دیدار بعدی برابر سیاه‌جامگان، سایپا و فولاد خوزستان غایب خواهد بود.

آمار بحث‌برانگیز
غیر از چهار جلسه محرومیت جاری آقای کاپیتان، رحمتی اولین بازی لیگ شانزدهم استقلال برابر نفت تهران را هم به دلیل محرومیت به جا مانده از فصل قبل از دست داده بود. به علاوه او در سه بازی نیز با صلاحدید کادرفنی روی نیمکت نشست تا حسین حسینی به جای وی درون دروازه قرار بگیرد. به این ترتیب کاپیتان آبی‌‎ها در این فصل حداقل 8جلسه از مسابقات استقلال را از دست داده و اگر در ادامه لیگ شانزدهم اتفاق دیگری برای او رخ ندهد، این بازیکن حداکثر 22بازی برای تیمش انجام خواهد داد. به عبارت دیگر رحمتی حداقل در یک‌چهارم دیدارهای این فصل استقلال غایب بوده که در کارنامه این سال‌های او بی‌سابقه است. رحمتی فصل گذشته تنها چهار بازی استقلال را از دست داده بود.

به گزارش بانک ورزش، رحمتی در لیگ چهاردهم در پیکان نیز 29بازی انجام داد و فقط در یک مسابقه حاضر نبود. جالب اینکه این دروازه‌بان در دوره قبلی حضورش در استقلال برای سه فصل پیاپی بین لیگ‌های یازدهم تا سیزدهم، 90بازی کامل بدون حتی یک جلسه غیبت در کارنامه‌اش به ثبت رساند. به این ترتیب آمار رحمتی نشان می‌دهد او در پنج فصل گذشته جمعا پنج بازی غایب بوده، اما امسال و تا اینجای کار غیبتش حداقل در 8مسابقه استقلال قطعی شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین