|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۴۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
عدم تحقق کامل بودجه پیش بینی شده موجب شد تا اهداف مورد نظر محق نشود، از این رو کمک گرفتن از بانک‌ها را به عنوان پشتوانه مالی در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم با استفاده از تسهیلات بانکی پروژه های بزرگ و شاخص را عملیاتی کنیم.
شهردار زاهدان با اشاره به همکاری گسترده بانک شهر در حمایت از پروژه‌های عمرانی این شهر، حمایت این بانک را راهگشای مشکلات شهری در زاهدان دانست.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد خاشی با بیان این مطلب گفت: وضعیت نامطلوب درآمدی و اقتصادی مردم این منطقه باعث شده تا شهرداری با مشکلاتی روبرو شود، کما این‌که عدم وجود سایر منابع مالی پایدار برای شهرداری بر این مشکلات افزوده و  موجب عدم اجرای بسیاری از برنامه ها، طرح ها و پروژه ها شده است.

وی با اشاره به این‌که زاهدان و استان سیستان و بلوچستان رتبه اول حاشیه نشینی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: جمعیت پذیری زاهدان در مدت کوتاهی، گسترش بی رویه شهر را به دنبال داشته و مدیران شهری را در راستای ارائه خدمات با مشکلاتی روبرو ساخته و از طرف دیگر وضعیت بد اقتصادی مردم مزید بر علت شده است.

وی درآمدهای کم و منابع مالی محدود را از عوامل اصلی در عدم اداره مطلوب شهر و توسعه همه جانبه آن دانست و افزود:  عدم تحقق کامل بودجه پیش بینی شده موجب شد تا اهداف مورد نظر محق نشود، از این رو کمک گرفتن از بانک‌ها را به عنوان پشتوانه مالی در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم با استفاده از تسهیلات بانکی پروژه های بزرگ و شاخص را عملیاتی کنیم.

وی بر لزوم تسریع در همکاری بانک شهر در جهت اجرای برنامه ها و پروژه های شهرداری تاکید کرد و گفت: در این خصوص همکاری و حمایت مالی بانک شهر از شهرداری از طریق اعطای تسهیلات لازم و جذب و معرفی سرمایه گذار و تضمین سرمایه گذاری در منطقه می تواند بسیار راهگشا باشد و ما امیدواریم این همکاری هر چه سریع تر صورت پذیرد.

شهردار زاهدان در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های اصلی ما که در اولویت امور قرار گرفته است موضوع آسفالت معابر است و با توجه به اینکه که بخش عمده ای از معابر حاشیه شهر خاکی هستند امیدواریم با حمایت بانک شهر بتوانیم قیر مورد نیاز را برای آسفالت این معابر تهیه کنیم و شاهد انجام اقداماتی در خور شان مردم این منطقه باشیم.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین