|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۹
کد خبر: ۱۴۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
مهرداد بذرپاش، نامی است آشنا. این روزها در روزنامه منتسب به خود تا می‌تواند از خجالت دولت درمی‌آید و برای حسن روحانی تا دلتان بخواهد سخن پراکنی می‌کند والبته چند روزی هم هست که از این شهر به آن شهر، با سخنرانی‌ها‌ی خود، فعالیت‌ها‌ی رسانه‌ای‌اش را افزون کرده است تا شانسش رابرای انتخابات96بیازماید.
تلویزیون همچنان برای کاندیداهای احتمالی اصولگرایان برنامه های شبه تبلیغی روی آنتن می برد

 تریبون رسانه ملی و برنامه تلویزیونی " دستخط" مدتها است در اختیار اصولگرایانی قرار گرفته که احتمال کاندیداتوری شان در ریاست جمهوری می‌رود.

برنامه دستخط پنجشنبه گذشته اینبار به سراغ مهرداد بذرپاش رفت. همان جوانی که هنوز 30سالش نشده بود مدیر عامل سایپا شد و تا چشمی بر هم زد رئیس سازمان ملی جوانان نام گرفت و دیری نپایید که رخت قانونگذاری قوه مقننه در مجلس نهم را هم برتن کرد. البته همه اینها مربوط می‌شود به خیلی وقت پیشتر... یعنی آن زمان‌ها‌یی که محمود احمدی نژاد رییس جمهور محسوب می‌شد.

مهرداد بذرپاش، نامی است آشنا. این روزها در روزنامه منتسب به خود تا می‌تواند از خجالت دولت درمی‌آید و برای حسن روحانی تا دلتان بخواهد سخن پراکنی می‌کند والبته چند روزی هم هست که از این شهر به آن شهر، با سخنرانی‌ها‌ی خود، فعالیت‌ها‌ی رسانه‌ای‌اش را افزون کرده است تا شانسش رابرای انتخابات96بیازماید.

اواخر بهمن ماه سال جاری پوستری از او در سایت‌های اصولگرایی نیز منتشر شد که شبیه به پوسترهای تبلیغاتی بود و شعار " وطنم‌ای شکوه پا برجا " بر آن خودنمایی می‌کرد، البته مهرداد بذرپاش در آن تصویر ژستی کاملا انتخاباتی نیز داشت. ناگفته نماند حتی برخی از کسانی، چون کاوه اشتهاردی به عنوان رییس ستاد انتخاباتی او نام برده اند. حتما هم می‌دانید که اسم بذرپاش در بین اسامی معرفی شده " جمنا" -جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی- نیز قرارگرفته است... و همه اینهاست که او را به عنوان یکی‌از کاندیداهای بالقوه اصولگرایان برای رقابت با حسن روحانی بر سر زبان‌ها‌ انداخته است و درست در چنین بزنگاهی است که تریبونی به‌نام صداوسیما به‌طور کامل در اختیار همین کاندیدای احتمالی قرار گرفته و شاید برنامه "دستخط" رپورتاژآگهی خوبی می‌شود برای او.

او چه گفت؟

بذرپاش یا بهتر بگوییم رییس سابق ستاد رایحه خوش!پنجشنبه شب در برنامه تلویزیونی دستخط و 3 ماه مانده تا انتخابات، فرصت را غنیمت دانست و به تبلیغ خود و روحیه جوانی‌اش پرداخت، اشاره‌ها‌ی مداوم او و مجری به جوانگرایی‌ها‌، گویی اشاره غیر مستقیم به این بود که باید به یک جوان برای رییس جمهور شدن اطمینان کرد! بذرپاش برای اثبات این جوانگرایی در ساختار حاکمیت می‌گفت: "ما چه‌زمانی هسته‌ای شدیم؟ از زمانی که همانند مصطفی احمدی‌روشن و صدها جوان رفتند و تصمیم گرفتند و این همه ماشین ساخته شد. این جوانان حداکثر زیر 40 سال هستند.

در فناوری همین طور است. در ورزش همینطور است. در فضایی همینطور است. در صنعت ماهواره همینطور است. در هنر همینطور است. در جنگ همین‌طور بود. در اداره کشور و سیاست هم همینطور است. "

او در ادامه در حین نمایش فروتنی به خودستایی هم پرداخت! و اگرچه گویی از استعدادهای جوانان ایران گفت ولی در لفافه خود را نیز به‌عنوان جوان موفق معرفی کرد: "همانند بذرپاش میلیون‌ها جوان در کشور هستند که به راحتی می‌توانند صدها برابر امثال بذرپاش موفق‌تر ظاهر شوند و تنها نیاز به اعتماد است. حلقه مفقوده اعتماد است."

بذر پاش با بیان اینکه در قاعده الهی ننوشته شده که یک جوان که شاید او را سرباز می‌خوانند، ژنرال شود، یادی هم از محمود احمدی نژاد می‌کند که: " آقای احمدی نژاد جزو یکی از محترم‌ترین افرادی است که در صحنه سیاسی ایران می‌شناسم و به نظرم همیشه در خدمت انقلاب بودند و همیشه هم خواهد بود و بعد هم خواهد بود. من از ایشان در زمان دولت درس‌ها‌ی زیادی گرفتم."
تمرکز بذرپاش برروی مبحث جوانگرایی و اینکه یک جوان می‌تواند رهبری بخش‌ها‌ی مختلف یک کشور را برعهده داشته باشد، بیشتر تکه‌پرانی به رییس جمهور 69 ساله حسن روحانی و کابینه اوست که پیرترین کابینه بعد از انقلاب محسوب می‌شود.

اینکه بذرپاش عزمش را جزم کرده تا سنت‌ها‌ی گذشته را برهم بزند و به مردم بگوید به جای قدیمی‌ها‌، باید به او که یک جوان است اعتماد کنند.

البته صدا و سیما نیز در برنامه دستخط به دنبال تلقین همین موضوع بود.

بی تردید خیلی‌ها‌ بدشان نمی‌آید تا بذرپاش راکه از دیدشان یک مخالف سر سخت برای حسن روحانی است و از حاضر جواب‌ها‌یی است که با بهره از مهارت‌ها‌ی ژورنالیستی اش می‌تواند خوب سخن بگوید و ادبیات خاص برای دولت مستقر را به موقع به کار ببرد از همین الان در برابر حسن روحانی علم کنند و چه بسا تلویزیون و برنامه دستخط نیز از همین رو پنجشنبه شب از او دعوت به عمل آورد تا با چند سوال به عنوان مصاحبه و دادن روحیه (!) به او؛ وی را برای رقابت‌ها‌ی انتخاباتی در دومین ماه از سال آتی آماده و مطرح کنند.

منبع:آفتاب یزد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین