|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۴۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
بر این اساس یک واحد کارگاه مشروب سازی در شهرستان بابلسر شناسایی و با ورود مامورین به کارگاه، مقدار هشت هزار و 880 لیتر مشروبات الکلی دست ساز و آلات و ادوات ساخت مشروبات همچنین مقدار بیش از 10 کیلوگرم ماده مخدر از نوع گراس کشف و ضبط شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر از کشف بیش از هشت هزار لیتر مشروبات الکلی و 10 کیلوگرم ماده مخدر از نوع گراس در این شهرستان خبر داد.

 به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، محسن نوروزی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر گفت: طی دریافت گزارشی از سوی مامورین نیروی انتظامی شهرستان بابلسر مبنی بر اینکه شخصی در کار ساخت و ساز مشروبات الکلی و فروش آن فعالیت دارد، دستورات قضایی لازم در این خصوص صادر شد.

وی افزود: بر این اساس یک واحد کارگاه مشروب سازی در شهرستان بابلسر شناسایی و با ورود مامورین به کارگاه، مقدار هشت هزار و 880 لیتر مشروبات الکلی دست ساز و آلات و ادوات ساخت مشروبات همچنین مقدار بیش از 10 کیلوگرم ماده مخدر از نوع گراس کشف و ضبط شد.

نوروزی ادامه داد: در این راستا، متهم (ع.پ) دستگیر و به جرم خود اعتراف کرده است که پس از تفهیم اتهام و صدور قرار مناسب به زندان معرفی شد.

دادستان بابلسر خاطرنشان کرد: پرونده مذکور برای تکمیل تحقیقات در حال پیگیری است.

منبع:میزان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین