|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۴۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
بخش اول پالایشگاه خلیج‌فارس در حال راه‌اندازی است، دیروز نیز به بخش دوم پالایشگاه خوراک وارد شد و همکاران ما ۳ شیفت کار می‌کنند تا این پالایشگاه راه‌اندازی شود. انشاءالله اواخر امسال یا ابتدای سال آینده اولین بنزین از پالایشگاه خلیج‌فارس تولید می‌شود.
 وزیر نفت گفت: بخش اول پالایشگاه خلیج‌فارس در حال راه‌اندازی است، دیروز نیز به بخش دوم پالایشگاه خوراک وارد شد و همکاران ما ۳ شیفت کار می‌کنند تا این پالایشگاه راه‌اندازی شود. انشاءالله اواخر امسال یا ابتدای سال آینده اولین بنزین از پالایشگاه خلیج‌فارس تولید می‌شود.

 بیژن زنگنه ظهر امروز پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران  در پاسخ به این پرسش که آیا رقبای چینی قدرت جایگزینی توتال و شل را دارند، گفت: هرکسی جای خودش است اما ما عزم‌مان این است که با  چینی‌ها به عنوان شریک راهبردی در قراردادهایمان همکاری داشته باشیم.

او افزود: بخش اول پالایشگاه خلیج‌فارس در حال راه‌اندازی است، دیروز نیز به بخش دوم پالایشگاه خوراک وارد شد و همکاران ما ۳ شیفت کار می‌کنند تا این پالایشگاه راه‌اندازی شود. انشاءالله اواخر امسال یا ابتدای سال آینده اولین بنزین از پالایشگاه خلیج‌فارس تولید می‌شود.

 
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین