|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۱۴۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
با توجه به نیاز دستگاه های بیشتر برای سرعت بخشیدن به عملیات، 21خودروی بالابر و18 خودروی آتش نشانی از استان های دیگر به خوزستان منتقل شده اند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از شست و شوی 746 کیلومتر از طول شبکه برق این شهرستان از آغاز طرح ضربتی شستشوی تجهیزات برق تاکنون خبر داد.

 علی شکرخدایی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان داشت: تاکنون 10 هزار و 829 مقره در طول این مسیر شبکه برق در اهواز سرویس و شستشو شده است.

وی افزود: 124 تیم عملیاتی بالغ بر 520 نفر در 2 نوبت در حال اجرای این طرح ضربتی هستند.

شکرخدایی اذعان کرد: همچنین در این طرح تاکنون 97 فیدر برق (وسایل قطع و وصل با ولتاژ اسمی معین) از مجموع 340 فیدر در اهواز شستشو و اورهال شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار داشت: با توجه به نیاز دستگاه های بیشتر برای سرعت بخشیدن به عملیات، 21خودروی بالابر و18 خودروی آتش نشانی از استان های دیگر به خوزستان منتقل شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به خاموشی برق چهارشنبه چهارم اسفند در اهواز تصریح کرد: برای اجرای طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات برق از ریزگردها در 19 منطقه شهرستان اهواز خاموشی اعلام شده است.

پیش از این 59 پست برق موجود در اهواز شستشو و اورهال شده بود.

طرح ضربتی شستشوی تجهیزات برق به دنبال نشستن گردوغبار غلیظ بر روی مقره ها و تجهیزات برق خوزستان از روز جمعه 29 بهمن آغاز شده است.

مقره یا گیره چینی پایه عایقی است که در دکل های برق در محل اتصال کابل های برق با دکل بکار می رود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین