|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۴۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
با توجه به بحران‌های موجود در منطقه و تلاش‌هایی که در جهت گسترش اختلافات میان کشورها از سوی اسرائیل صورت می‌گیرد، مالزی می‌تواند در حل این بحران‌ها به عنوان یکی از کشورهای تاثیرگذار عمل نماید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بحران‌های موجود در منطقه و تلاش‌هایی که در جهت گسترش اختلافات میان کشورها از سوی اسرائیل صورت می‌گیرد، مالزی می‌تواند در حل این بحران‌ها به عنوان یکی از کشورهای تاثیرگذار عمل نماید.

 علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در حاشیه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در دیدار با امین مولیا رئیس مجلس مالزی تصریح کرد: تلاش‌های جدیدی از سوی کشور غاصب اسرائیل  در منطقه در حال انجام است که باعث گسترش تروریسم خواهد شد و باید جلوی این شرایط جدید ایستاد تا بحران در منطقه افزایش پیدا نکند.

وی ادامه داد: با توجه به بحران‌های موجود در منطقه و تلاش‌هایی که در جهت گسترش اختلافات میان کشورها از سوی اسرائیل صورت می‌گیرد، مالزی می‌تواند در حل این بحران‌ها به عنوان یکی از کشورهای تاثیرگذار عمل نماید.

رئیس مجلس مالزی نیز در این دیدار گفت: باید از مسائل فرقه‌ای فاصله گرفته و فارغ از تعصبات باید به دنبال ثبات در میان جامعه مسلمانان باشیم.

 وی افزود: این اجلاس بسیار موفقیت آمیز برگزار شد و ما همچنان از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهیم کرد و تلاش داریم پس از پایان این اجلاس تلاش‌های بی وقفه خود را در حمایت از حرکت مردم فلسطین ادامه داده تا شاهد پیروزی آنان باشیم و دست از این تلاش‌ها تا پیروزی مقاومت برنخواهیم داشت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین