|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۱۴۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
مجلس نمایندگان ایتالیا از امروز بحث موسوم به 'میله پروروگه' را آغاز می کند، که شامل یک اصلاحیه است که به نظر معترضان به زیان تاکسیرانان خواهد بود.
اعتصاب تاکسیرانان ایتالیایی علیه خودروهای کرایه ای، به ششمین روز خود رسید و معترضان امروز (سه شنبه) در مقابل پارلمان در شهر رم گرد آمدند.

 به نقل از خبرگزاری 'کرونوس'، پس از گذشت شش روز از آغاز اعتراض تاکسیرانان در ایتالیا علیه شرکت آمریکایی 'اوبر' (کرایه دهنده خودرو با راننده)، شرایط هنوز به حالت عادی بازنگشته است و در بسیاری از شهرهای اصلی ایتالیا از جمله رم، تورین و میلان، پیدا کردن یک تاکسی به یک سراب بدل شده است.

حتی درخواست اتحادیه های کاری از تاکسیرانان برای از سرگیری خدمات آنها نیز فایده ای نداشته است.

تاکسیرانان برای شش روز پیاپی در سراسر ایتالیا بویژه در شهرهای رم و میلان دست به اعتصاب زده اند و امروز از سراسر این کشور برای اعتراض در مقابل پارلمان، به پایتخت آمده اند.

مجلس نمایندگان ایتالیا از امروز بحث موسوم به 'میله پروروگه' را آغاز می کند، که شامل یک اصلاحیه است که به نظر معترضان به زیان تاکسیرانان خواهد بود.

معترضان در اعتراض به این اصلاحیه در مقابل پارلمان تجمع کرده اند. تاکسیرانان همچنین در شهرهای رم و تورینو در انتظار دیدار میلان وزیر حمل و نقل با اتحادیه های کاری، متوقف مانده اند.

شرکت آمریکایی اوبر، خدمات خودروی کرایه ای با راننده را از طریق اینترنت و گوشی های هوشمند به مخاطبان عرضه می کند. همچنین خودروهای کرایه ای با راننده موسوم به 'Ncc' نیز یکی دیگر از سرویس های حمل و نقل افراد است که مورد اعتراض تاکسیرانان ایتالیایی است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین