|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۴۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
عضو جبهه یکتا گفت: قرار است این تشکیلات در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب وارد انتخابات شود ولی حرف و حدیث هایی هم وجود دارد.
 عضو جبهه یکتا گفت: قرار است این تشکیلات در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب وارد انتخابات شود ولی حرف و حدیث هایی هم وجود دارد.

محمود احمدی بیغش در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سئوال که جبهه یکتا حاجی بابایی و رستم قاسمی را به عنوان نامزدهای مدنظر خود به جمنا معرفی کرد آیا این مجموعه فقط در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب حرکت می کند یا پروسه دیگری را هم برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری در نظر دارد؟ گفت: علی الظاهر قرار این است که با جمنا باشد البته حرف و حدیث هایی هم وجود دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه یکتا درباره نقض این قاعده جمنا مبنی بر اینکه قرار بود اعضای هیأت موسس این مجموعه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نشوند اما حاجی بابایی قصد نامزدی دارد بیان کرد: این یکی از همان حرف و حدیث ها همین است.

استاندار دولت دهم که این روزها خیلی در کنار احمدی نژاد دیده می شود، درباره اعلام نامزدی بقایی و توصیف او به احمدی نژاد ثانی اظهار کرد: او خودش براساس اراده شخصی اش چنین تصمیمی دارد و اراده و تصمیم او ربطی به احمدی نژاد ندارد. آقای احمدی نژاد اخیرا اعلام کرد حتی اگر نزدیک ترین فرد به او نیز نامزد انتخابات شود از هیچ نامزدی حمایت نخواهد کرد بنابراین آقای بقایی نیز این مسئله مستثنی نیست و برای احمدی نژاد نامزدی او نیز مثل بقیه است.

وی درباره این تحلیل رسانه ای که اعلام آمادگی بقایی برای نامزدی در انتخابات به نوعی زمینه چینی احمدی نژادی ها برای برهم زدن بازی اصولگرایان است گفت: خیر، آقای احمدی نژاد توصیه رهبر معظم انقلاب را پذیرفت و کنار نشست بنابراین این تحلیل ها گمانه زنی است و نظر آقای احمدی نژاد نیست.

احمدی بیغش درباره محرز بودن ردصلاحیت بقایی به دلیل پرونده های مفتوحی که در قوه قضائیه دارد یادآور شد: من نه شورای نگهبانم و نه آقای بقایی هستم که بگویم به چه علت وارد این عرصه شدم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین