|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۱۴۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز گلایه از برخی اظهار نظرها پس از مصدومیتش گفت: قضاوت‌های زودهنگام وجدان‌های خواب و ذهن‌های مسموم را نشان می دهد.
 دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز گلایه از برخی اظهار نظرها پس از مصدومیتش گفت: قضاوت‌های زودهنگام وجدان‌های خواب و ذهن‌های مسموم را نشان می دهد.

وحید طالب لو که در دیدار هفته بیست و دوم فولاد برابر گسترش دچار مصدومیت شد و چند روزی را باید دور از میدان باشد گفت: بعد از گرفتن ام آر آی با نظر دکتر متخصص هفت روز استراحت مطلق دارم و ۱۰ روز پس از آن نیز باید فیزیوتراپی کنم تا شرایطم بهتر شود. با این وجود به دلیل اینکه فولاد مسابقه دارد همه تلاشم را می کنم تا زودتر از این ۱۷ روز به شرایط آمادگی برسم.

وی در مورد عذرخواهی اش پس از مسابقه با گسترش فولاد گفت: متاسفانه اتفاقی برای من رخ داد که باعث شد نتوانم روی توپی که به سمت من می آمد واکنش کاملی داشته باشم البته این شرایط عادی و طبیعی نبود. در نیمه اول برخوردی با مهاجم حریف داشتم که از ناحیه سینه و شانه دچار درد شدم، اما با توجه به اینکه هم بدنم گرم بود و هم استرج تنگی پوشیده بودم زیاد متوجه آسیب نشدم و آن را جدی نگرفتم اما بعد از اینکه به رختکن رفتیم و در نیمه دوم به میدان آمدیم با توجه به اینکه ۱۵ دقیقه بدنم سرد شده بود روی صحنه گل وقتی توپ به دست من برخورد کرد احساس کردم برق دستم را گرفت. به همین دلیل با وجود اینکه این اتفاق دست خودم نبود اما وظیفه خود دانستم که از هواداران فولاد عذرخواهی کنم.

وی در ادامه افزود: من فکر می کنم با این کار خودم را کوچک نکردم و در قبال مسئولیتی که دارم باید مسئولیت پذیر هم باشم که البته یکسری از دوستان از این عذرخواهی سوءاستفاده کردند.

دروازه‌بان فولاد خوزستان در مورد شرایطی که وسط مسابقه داشت، گفت: من حتی بعد از گل با توجه به دردی که احساس کردم می خواستم تعویض بشوم اما چون آقای سعداوی نیاز به یک تعویض هجومی داشت درون دروازه ماندم و خدا را شکر در آن دقایق توانستم به وظیفه خودم عمل کنم.

طالب لو در ادامه در مورد برخی نظرها گفت: متاسفانه برخی اظهارنظرها آدم را مکدر می کند، این رفتارها و بحث ها غیرحرفه ای است و قضاوت های زودهنگام و وجدان های خواب و ذهن های مسموم را نشان می دهد.

طالب لو در مورد ریزگردها و هوای غبارآلود اهواز گفت: وقتی پس از معاینات از تهران به اهواز برمی گشتم به هنگام بازگشت به صورت اتفاقی با وزیر نیرو در یک هواپیما و همسفر بودیم، ایشان با تیم تخصصی خود در حال سفر به اهواز و بررسی شرایط بودند. از ایشان خواهش کردم که نگاه ویژه تری به خوزستان داشته باشند. ایشان هم با درایت کامل مسائل را برای من توضیح دادند و تاکید کردند که این موضوع حتما به صورت ویژه بررسی می شود اما زمان‌بر است.

دروازه بان تیم فوتبال فولاد افزود: به هر حال مردم در خوزستان شرایط سختی را تحمل می کنند و می دانم که همه مسئولین به فکر هستند. شرایط در خوزستان به گونه ای است که انگار مردم مبارزه ای جدید را این بار در شکل زندگی شروع کرده اند.

طالب لو در پایان حرف هایش با بازگشت به دیدار با گسترش فولاد تاکید کرد: خوشبختانه با وجود مصدومیت آن دیدار را نباختیم اما متاسفانه دو امتیاز از دست دادیم و من تلاش می کنم که دو برابر این دو امتیاز را تا پایان فصل جبران کنم ان‌شاءالله بتوانم پاسخ محبت های مردم خوزستان را بدهم.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین