|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۴۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کاروان استقلال برای برگزاری بازی با الاهلی امارات دیشب تهران را به مقصد دبی ترک کرد.
 کاروان استقلال برای برگزاری بازی با الاهلی امارات دیشب تهران را به مقصد دبی ترک کرد.

آبی‌پوشان پایتخت بعد از برگزاری این مسابقه به جای بازگشت به ایران در امارات تمرینات آماده‌سازی‌شان را دنبال می‌کنند و بعد به مسقط خواهند رفت تا رودرروی التعاون عربستان قرار گیرند!

عرق‌‌گیری به محض رسیدن به امارات
دیشب استقلال یک جلسه تمرین سبک را در باشگاه ایرانیان برگزار کرد. مربی استقلال اعتقاد داشت برای تطبیق شرایط آب و هوایی باید نیم‌ساعت عرق‌‌گیری شده و بعد دوش آب سرد بگیرند. بعد از این تمرین سبک، بازیکنان شام خورده و برای استراحت راهی اتاق‌هایشان شدند.

روز شلوغ کادر فنی استقلال
امروز کادر فنی استقلال روز پرکاری را پشت‌سر خواهد گذاشت. آن‌ها صبح تیم را تمرین می‌دهند، بعد نشست ویژه‌ای خواهند داشت تا پیرامون بازی با الاهلی، شرایط جسمانی و میزان آمادگی فنی بازیکنان استقلال، ترکیب تیم و... به بحث و تبادل نظر بپردازند.

آن‌ها قرار است فیلم آخرین بازی الاهلی در لیگ امارات را تماشا و نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کنند تا با بازگو کردن آن، بازیکنان آبی‌پوش با شناخت کامل‌تری روبه‌روی حریف خود صف‌آرایی کنند.

مرور کارهای تاکتیکی
امروز ساعت ۹ تمرین استقلال در کمپ ایرانیان برگزار خواهد شد. این تمرین سبک بوده و بازیکنان ۲۰ دقیقه‌ای می‌دوند و بعد حرکات کششی انجام می‌دهند.

تمرین اصلی استقلال که به مرور کارهای تاکتیکی این تیم اختصاص خواهد داشت، در محل برگزاری مسابقه خواهد بود، طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۱۵ دقیقه ابتدایی این تمرین آزاد خواهد بود و بعد از آن تماشاگران و یا نمایندگان رسانه‌های گروهی به بیرون از زمین هدایت می‌شوند.

پاسخ منفی برای مصاحبه با اماراتی‌ها
یکی از شبکه‌های تلویزیونی امارات قصد مصاحبه حضوری با مربیان و بازیکنان استقلال را داشت اما آن‌ها به این درخواست پاسخ منفی دادند. منصوریان پیش از سفر استقلال به امارات اعلام کرد با توجه به اینکه تیم بازی سختی پیش‌رو دارد، تمام تمرکزمان معطوف به این بازی است و نمی‌خواهم تمرکز نفراتم به هم بخورد.

جلسه فنی برای ترکیب استقلال
نشست فنی استقلال و الاهلی امارات فردا ساعت ۱۰ به وقت محلی برگزار خواهد شد. در این جلسه که مدیران دو تیم استقلال و الاهلی، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و داور بازی حضور خواهند داشت، پیرامون رنگ پیراهن‌های دو تیم، ساعت برگزاری بازی و مسائل دیگر بحث و تبادل نظر می‌شود.

نماینده سفیر در اردوی استقلال
قرار است امروز نماینده سفارت جمهوری اسلامی ایران در امارات با حضور در اردوی استقلال با مربیان و بازیکنان این تیم دیدار و گفت‌وگو کند. شب گذشته نیز نماینده دیگر سفیر با حضور در فرودگاه امارات از کاروان استقلال استقبال کرد. او ابراز امیدواری کرد در مدتی که استقلال در امارات است، هر آنچه از دست سفارت ایران برمی‌‌آید، انجام داده و استقلال بتواند اولین بازی‌‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت‌سر بگذارد.

استقلال جاسوس به اردوی الاهلی می‌فرستد
استقلالی‌ها قصد دارند یکی از آنالیزورهای استقلال را به محل تمرین الاهلی بفرستند تا از تاکتیک‌های این تیم برای رویارویی باخبر شوند. اینکه ‌فرد مورد نظر از انجام این کار بر‌‌اید یا نه، معلوم نیست. ضمن اینکه طبق قوانین و مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا، نماینده استقلال می‌تواند ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین اماراتی‌ها را ناظر باشد و بعد از آن به بیرون هدایت می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین