|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۴۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
با حضور کی‌روش در هلند و دیدار او با رضا قوچان‌نژاد و علیرضا جهانبخش به نظر می‌رسد این سرمربی کار خود را برای هدایت تیم‌ملی در مرحله مقدماتی جام‌جهانی دوباره آغاز کرده اما شروطی که وی برای بعضی از نرمش ها گذاشته باید با مساعدت باشگاه پرسپولیس نیز همراه شود.
دو سرمربی خارجی مطرح فوتبال ایران بعد از اختلافات عدیده در ماه‌های گذشته، احتمالا به صلح خواهند رسید.

در شرایطی که فوتبال ایران وارد دو ماه سرنوشت‌ساز در رقابت‌های باشگاهی و ملی شده است، فدراسیون فوتبال همچنان در تلاش برای کاهش مجادلات در فضای رقابتی فعلی است که با توجه به اوج‌گیری استقلال و البته ادامه نمایش خوب پرسپولیس، اوضاعی مثبت‌تر از گذشته دارد. فدراسیون امیدوار است درخشش تیم‌های پرطرفدار ایران، پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی با نمایش خوب تیم‌ملی در دو بازی سرنوشت‌ساز مقدماتی آسیا در هفته اول فروردین ادامه پیدا کند.


اما چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ در حال حاضر فدراسیون فوتبال ایران در جلساتی با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دنبال راهی برای عدول برانکو از مواضع تند قبلی است که بعد از اردوی تیم‌ملی در دبی به اوج رسید و با واکنش بسیار تند کارلوس کی‌روش مواجه شد. موضوعی که منجر به اخراج موقت بازیکنان پرسپولیس و دستیاران ایرانی کی‌روش شد، نفراتی که همه آنها برای حضور پرقدرت تیم‌ملی در رقابت‌های پیش رو مورد نیاز هستند. اگرچه شاید تیم‌ملی بدون این کادر و بازیکنان هم موفق باشد اما تغییری در این سطح و به این سرعت اثرات منفی خود را نیز به دنبال خواهد داشت.


با حضور کی‌روش در هلند و دیدار او با رضا قوچان‌نژاد و علیرضا جهانبخش به نظر می‌رسد این سرمربی کار خود را برای هدایت تیم‌ملی در مرحله مقدماتی جام‌جهانی دوباره آغاز کرده اما شروطی که وی برای بعضی از نرمش ها گذاشته باید با مساعدت باشگاه پرسپولیس نیز همراه شود. در حال حاضر در فدراسیون فوتبال همه خوشبین هستند باتوجه به دستور وزیر ورزش برای حل این ماجرا، سرمربی پرسپولیس هم از موضع خود کوتاه بیاید و راه را برای آشتی هموار کند. شاید او هم که تیمش را برای دو بازی مهم آسیایی آماده می‌کند، به این نتیجه رسیده باشد که فضای آرام برای موفقیت پرسپولیس مناسب‌تر است چراکه دغدغه‌های ملی 8، 9 بازیکن اصلی او و شایعاتی مبنی بر کنار گذاشته شدن آنها از فهرست تیم‌ملی قطعا به سرخ‌های مدعی قهرمانی لطمه خواهد زد.


اگر این پروژه درست پیش برود، به زودی خبر آشتی یا صلح این دو سرمربی منتشر خواهد شد، اگرچه ممکن است آنها هرگز در یک قاب مشترک کنار هم قرار نگیرند و عکسی به نشانه توافق از آنها منتشر نشود.

منبع:ورزش 3

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین