|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۰
کسب و کار شرکت‌های متعلق به ترامپ پس از ورود وی به کاخ‌سفید متوقف نشده و پسران وی در اولین سفر تجاری در یک ماهه اخیر، برای افتتاح زمین گلف «ترامپ» به دبی رفتند.
 کسب و کار شرکت‌های متعلق به ترامپ پس از ورود وی به کاخ‌سفید متوقف نشده و پسران وی در اولین سفر تجاری در یک ماهه اخیر، برای افتتاح زمین گلف «ترامپ» به دبی رفتند.

همگام با ادامه اعتراض مخالفان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور جدید آمریکا به ادامه فعالیت تجاری شرکت‌های متعلق به برند «ترامپ»، فرزندان وی برای تأسیس «باشگاه بین‌المللی گلف ترامپ» به دوبی رفتند.

آنطور که آسوپشیتدپرس گزارش داده، این اولین سفر تجاری «اریک» و «دونالد جِی آر ترامپ» فرزندان 33 و 40 ساله رئیس‌جمهور آمریکا پس از ورود پدرشان به کاخ سفید است.

پسران ترامپ طی این سفر در ضیافت ناهار «حسین سجوانی» میلیاردر مشهور اماراتی و شریک پسران ترامپ در این باشگاه گلف شرکت کردند.

با توجه به خویشاوندی درجه یک با رئیس‌جمهور آمریکا، فرزندان ترامپ از خدمات امنیتی محافظان دولتی آمریکایی بهره‌مند شده‌اند.

زمین گلف دبی، اولین باشگاه گلف ترامپ نیست؛ وی پیش از این، یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین زمین‌های گلف را در سرزمین مادری‌اش یعنی اسکاتلند ساخته بود و اخیراً قصد خود برای توسعه آن را رسانه‌ای کرد.

نحوه ادامه فعالیت‌های تجاری پرحجم شرکت‌های متعلق به ترامپ، پیش از ورود وی به کاخ سفید، مورد توجه منتقدان وی بود.

بر اساس بند 9 ماده 1 قانون اساسی آمریکا، رئیس‌جمهور حق ندارد از «پادشاهان، شاهزاده‌ها و دولت‌های خارجی» هدیه قبول کند؛ این امر با توجه به امکان‌پذیر بودن سرمایه‌گذاری خارجی‌ها در شرکت‌های متعلق به ترامپ، می‌تواند به راحتی زمینه‌ساز نقض قانون اساسی آمریکا در دولت ترامپ باشد.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین