|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۴۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
دادستان کل کشور گفت: موضوع مرخصی مهدی هاشمی خلاف قانون نبوده و شرایط اقتضاء می‌کرد که دادستان با این مقدار مرخصی موافقت کند.
دادستان کل کشور گفت: موضوع مرخصی مهدی هاشمی خلاف قانون نبوده و شرایط اقتضاء می‌کرد که دادستان با این مقدار مرخصی موافقت کند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در حاشیه آیین تودیع و معارفه دادستان اراک در جمع خبرنگاران افزود: در جریان مرخصی مهدی هاشمی رودربایستی وجود نداشت و شرایط اینگونه اقتضاء کرد. از حیث شرایط موجود و از باب این‌که مرحوم آیت‌الله هاشمی ‌رفسنجانی از شخصیت‌های کشور بود و به دلیل رحلت وی، موضوع مرخصی وی(مهدی هاشمی) خلاف قانون نبوده و شرایط اقتضا می‌کرد که دادستان با این مقدار مرخصی موافقت کند.  

وی در ادامه درباره پرونده حقوق‌های نجومی نیز گفت: وضعیت پرونده‌های حقوق‌های نجومی در دادسرای تهران مطرح است و مراحل فرآیند رسیدگی و تحقیق که تکمیل شود هرکدام که از نظر دادستان جرم تلقی شود وارد دادگاه می‌شود و مواردی که جرم تلقی نشود مختومه خواهد شد. آمارها در این خصوص هنوز مشخص و کامل نیست.

وی درباره موضوع آشتی ملی نیز اظهار داشت: سخن نهایی را رهبر انقلاب فرمودند و مردم نیز می‌دانند که بحث آشتی ملی مطرح نیست؛ چراکه مردم با کسی قهر نبوده‌اند و نیستند. کسانی که مدعی آشتی ملی هستند باید حساب خود را بررسی کنند و ببینند علت چه بوده که از خط اصلی مردم جدا شدند و حالا احساس می‌کنند که به نام آشتی ملی می‌خواهند بازگردند. توصیه این است که به جای این حرف‌ها به اقیانوس بیکران مردم بپیوندند و از تقصیرات خود در پیشگاه خداوند و ملت توبه و در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کنند، همچنین برای جامعه و کشور گام موثری بردارند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین