|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۱۴۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
دونالد ترامپ در جدیدترین پست توییتری خود ژنرال "کیت کیلوگ" را به عنوان یکی از 4 گزینه تصدی سِمت مشاور امنیت ملی آمریکا معرفی کرد.
 دونالد ترامپ در جدیدترین پست توییتری خود ژنرال "کیت کیلوگ" را به عنوان یکی از 4 گزینه تصدی سِمت مشاور امنیت ملی آمریکا معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی نیویورک پست؛ "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا در پیام توییتری که شب گذشته منتشر کرد نام کاندید مورد نظر خود را برای تصدی سِمت مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد.

ترامپ که به دلیل حجم بالای پیام‌های توییتری لقب "فرمانده کل توییتر" را نیز گرفته است درباره جدیدترین گزینه سِمت مشاور امنیت ملی آمریکا پس از استعفای "مایکل فلین" نوشت: "ژنرال "کیت کیلوگ" مردی که آشنایی طولانی مدتی با او دارم، تلاشهای زیادی برای آژانس امنیت ملی آمریکا انجام داده است—سه نفر دیگر نیز برای این سمت در حال بررسی هستند. "

ترامپ در پست توییتری خود از بین این 4 گزینه تنها از کیلوگ نام برد و به نام سه گزینه دیگر اشاره‌ای نکرد.

"کیت کیلوگ"، که در حال حاضر جانشین موقت مایکل فلین است، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و رئیس دفتر سابق شورای امنیت ملی است. وی ۳۶ سال در ارتش آمریکا خدمت کرده و اخیراً در کارزار انتخاباتی، مشاور ترامپ بود.

ترامپ پیش از این "رابرت هاروارد"، ژنرال بازنشسته نیروی دریایی آمریکا را برای سمت مشاور امنیت ملی آمریکا انتخاب کرده بود. او در دوران ریاست جمهوری بوش، در شورای امنیت ملی آمریکا خدمت کرده است. با این حال، این دریادار بازنشسته پیشنهاد ترامپ برای تصدی مشاور امنیت ملی آمریکا را رد کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین