|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۹
کد خبر: ۱۴۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
همچنان قطعی برق در شهر رشت به صورت «پراکنده» وجود دارد اما در سطح روستایی بویژه در بخش خمام، کوچ اصفهان، سنگر، خشک بیجار، آستانه اشرفیه و سیاهکل حدود ۲۰۸ روستا همچنان بدون برق هستند.
در حال حاضر، برق حدود ۸۳ هزار مشترک در سطح استان گیلان قطع است که طبق وعده مسوولان قرار شده تا پایان امروز، برق حداقل ۵۰ درصد از این مشترکان وصل شود.

 از دیشب همزمان با بارش سنگین برف در استان گیلان اکیپ‌هایی به مناطق مختلف برای ساماندهی شبکه توزیع اعزام شده‌اند که به گفته جمشید طالبی مدیرعامل شرکت توزیع برق در حال حاضر ۲۲۹ اکیپ که ۵۲ اکیپ آن از استان‌های همجوار به رشت اعزام شده‌اند، برای ساماندهی شبکه‌های توزیع و فوق توزیع استان در حال فعالیت هستند.

وی افزود: این اکیپ‌ها در مجموع حدود ۷۰۰ نفر هستند که گستره فعالیت آن‌ها کل استان را شامل می‌شود.

طالبی ضمن اشاره به بارش شدید برف در استان، تصریح کرد: بارش‌ها در یکی دو روز اخیر بسیار شدید بوده و در برخی از جاها ارتفاع برف به حدود ۲ متر می‌رسد.

این مقام مسئول ادامه داد: از صبح امروز با تلاش بی وقفه همکاران ما در شرکت توزیع برق پنج  پست اصلی برق که از مدار خارج شده بودند، وصل شده و وارد مدار شدند.

طالبی تأکید کرد: همچنان قطعی برق در شهر رشت به صورت «پراکنده» وجود دارد اما در سطح روستایی بویژه در بخش خمام، کوچ اصفهان، سنگر، خشک بیجار، آستانه اشرفیه و سیاهکل حدود ۲۰۸ روستا همچنان بدون برق هستند.

وی خاطرنشان کرد: بخشی اعظمی از قطعی برق ناشی از بارش شدید برف بوده است، اما در برخی از نقاط نیز ططقعی برق بدلیل برف روبی شهروندان و ریختن برف‌ها بر روی شبکه توزیع اتفاق افتاده است، که از شهروندان می‌خواهیم در زمان برف روبی پشت بام منازل خود از ریختن برف‌ها بر روی سیم‌های برق خودداری کنند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین