|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۴۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
با هماهنگی صورت گرفته با شرکت ملی پخش فراورده های نفتی سوخت مایع و کپسول های گاز ال پی جی در منطقه به صورت فراوان وجود دارد و مردم می توانند تا زمانی که مشکلاشان برطرف شود از این سوخت های جایگزین استفاده کنند.
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به قطع گاز در منطقه جهرم گفت: اگرچه سوخت جایگزین در این منطقه وجود دارد ولی گاز منطقه جهرم تا امشب وصل خواهد شد.

مجید بوجار زاده  با اشاره به آخرین وضعیت مصرف گاز در کشور گفت: هم اکنون  مصرف گاز در بخش خانگی به 470 میلیون متر مکعب رسیده است که از اوج مصرف که به بیش از 520 میلیون نیز رسیده بود کاسته شد.

وی ادامه داد: در بخش نیروگاهی 100 میلیون متر مکعب، در بخش صنایع عمده 72 میلیون متر مکعب، در بخش پتروشیمی 37.5 میلیون متر مکعب گاز مصرف می شود.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران همچنین با اشاره به وضعیت صادرات گاز به ترکیه گفت: در حال حاضر صادرات گاز به ترکیه با ارسال روزانه 30 میلیون متر مکعب گاز به این کشور در جریان است.

این مقام مسئول با اشاره به قطع گاز منطقه جهرم که جریان سیل موجب شکستگی یک خط لوله و قطع گاز این منطقه شد، تصریح کرد: در حال حاضر متخصصان صنعت گاز در منطقه حضور دارند و کار تعمیر خط لوله را انجام می دهند که براساس اخرین اخبار دریافتی گاز منطقه جهرم تا امشب مجددا وصل خواهد شد.

بوجارزاده خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت ملی پخش فراورده های نفتی سوخت مایع و کپسول های گاز ال پی جی در منطقه به صورت فراوان وجود دارد و مردم می توانند تا زمانی که مشکلاشان برطرف شود از این سوخت های جایگزین استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: به جز منطقه جهرم گاز در تمام مناطق کشور با پایداری و بدون افت فشار در حال انتقال است و هیچ مشکل خاصی در کشور وجود ندارد.

بوجارزاده تصریح کرد: برای آنکه بتوانیم این موج سرما را نیز بدون مشکل پشت سربگذاریم نیازمند صرفه جویی مشترکان در مصرف گاز هستیم و انتظار داریم که مردم این مسئله را رعایت کنند.


منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین