|
|
امروز: جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۱۴۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
با توجه به حضور پر تعداد حدود صد هزار نفره در بازی با السد قطر این که استقلالی ها از دربی استقبال نکرده اند به نظر درست نمی آید حداقل آمار چهار روز قبل در بازی با السد قطر این را تایید نمی کند. پس می ماند نقص در فروش بلیط ها که از تناقض در حرف ها شروع می شود:
تناقض های عجیبی وجود دارد میان حرف های مسئولان فدراسیون در مورد بلیط فروشی دربی و خرید بلیط استقلالی ها توسط پرسپولیسی ها.

خالی ماندن سمت استقلالی ها در دربی ۸۴  درست مثل دربی ۸۳ شائبه های بسیار زیادی را ایجاد کرد. اولین پرسش اینست که  آیا سیستم فروش نقص دارد یا خود استقلالی ها از این بازی استقبال نکرده اند؟

با توجه به حضور پر تعداد حدود صد هزار نفره در بازی با السد قطر این که استقلالی ها از دربی استقبال نکرده اند به نظر درست نمی آید حداقل آمار چهار روز قبل در بازی با السد قطر این را تایید نمی کند. پس می ماند نقص در فروش بلیط ها که از تناقض در حرف ها شروع می شود:

یک شنبه  ۲۴ بهمن مهدی تاج
مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ ضمن تایید اینکه کلیه بلیط های دربی تمام شده گفت: امروز هیچ بلیتی در ورزشگاه آزادی به فروش نخواهد رسید. هواداران پرسپولیس و استقلال از اوایل هفته اقدام به خرید بلیت‌ها به‌صورت اینترنتی کردند که شب گذشته تمام بلیت‌ها به فروش رسید و برای کسانی که قصد دارند در ورزشگاه اقدام به خرید بلیت کنند، بلیتی نمانده است.

یک شنبه  ۲۴ بهمن رئیس کمیته مسابقات
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تمام بلیت‌های دربی به فروش رفته است و از هواداران خواهش می‌کنم اگر بلیت ندارند به ورزشگاه آزادی نروند.

فتاحی حتی دو روز قبل اعلام کرد: به علت اینکه همه بلیت ها به صورت الکترونیکی فروخته می شود هیچ امکاناتی برای اسکان تماشاگران ‌در شب قبل از مسابقه مقابل ورزشگاه آزادی تدارک دیده نشده است. بنابراین از تماشاگرانی که قصد دارند از شهرهای دیگر برای ‌دیدن بازی استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی بیایند می خواهیم که فقط در روز مسابقه به ورزشگاه آزادی مراجعه کنند آن ‌هم درصورتی که از قبل بلیت مسابقه را به صورت الکترونیکی تهیه کرده باشند. ‌

تناقض
 با وجود آنکه رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مسابقات اعلام کرده بودند که بلیط تمام شده و بلیط در ورزشگاه فروخته نمی شود اما  فتاحی پس از بازی در تناقضی آشکار چنین گفت:

«به دلیل اینکه طبقه دوم ‌ورزشگاه آزادی گیت های مخصوص بلیت الکترونیک ندارد بسیاری از هواداران پرسپولیس بلیت های مخصوص هواداران ‌استقلال را خریداری کردند و بعد از ورود به طبقه دوم ورزشگاه در  جایگاه مخصوص هواداران پرسپولیس مستقر شدند و به ‌همین دلیل در جایگاه مخصوص استقلالی ها بخش هایی از سکوها خالی بود اما در جایگاه پرسپولیسی ها تماشاگران حتی در ‌راهروها و راه پله ها به طور ایستاده بازی را تماشا کردند. از فصل آینده قرار است در طبقه دوم ورزشگاه آزادی نیزگیت های ‌مخصوص بلیت نصب شود تا در فصل آینده این مشکل تیر برطرف گردد. ‌»

احتمالات
اما آیا این احتمال منطقی است؟ چه این موضوع که هواداران پرسپولیس با کارت ملی دیگران چیزی حدود ده هزار بلیط خریده باشند و چه حتی اینکه ده هزار نفر از ۴۵ هزار نفر هوادار پرسپولیس رفته باشند و بلیط استقلالی ها را خریده باشند و بعد به جایگاه پرسپولیسی ها رفته باشند منطقی نیست.

در واقع اگر هم چنین باشد که بعید است باز هم باید گفت که این از نقص بلیط فروشی است به ویژه آنکه تناقض های زیادی هم در حرف های مسئولان وجود دارد. به هر حال وقتی جایگاهی برای هواداران یک تیم در نظر گرفته می شود هواداران آن تیم با خیال راحت به ورزشگاه می آیند و سر جای خودشان می نشینند اما اگر با چنین مواردی قرار باشد مواجه شوند که قبل از اتمام بلیط ها به آنها اعلام شود که بلیط تمام شده یا اینکه رقیب می تواند بلیط آنها را بخرد و برود سمتی دیگر، از دربی بعد از صبح به ورزشگاه می روند و مزایای بلیط فروشی اینترنتی دیگر به کار هیچکس نمی آید.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین