|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۸
کد خبر: ۱۴۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
فرمانده انتظامی البرزگفت که 7 نفر اعضای یک باند که از طریق کارت عابر بانک کلاهبرداری می کردند دراین استان دستگیر شدند.
 فرمانده انتظامی البرزگفت که 7 نفر اعضای یک باند که از طریق کارت عابر بانک کلاهبرداری می کردند دراین استان دستگیر شدند.

سرداربخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: طبق بررسی ها اعضای این باند با شیوه کارت به کارت و با ترفندی به نام رادیو جوان از سوژه های خود کلاهبرداری می کردند.

وی اضافه کرد: پلیس رد پای متهمان را در کرج شناسایی و مشخص شد این افراد برای فعالیت کلاهبرداری یک واحد آپارتمان اجاره کرده بودند.

رئیس پلیس البرز گفت : پلیس با رد یابی و شناسایی مخفیگاه آنان توانست چهارنفر را دستگیر و دربازرسی ازمخفیگاه این افراد 13عدد کارت هدیه ، 25دستگاه گوشی تلفن همراه ، سه عدد اسپری اشک آور و تعداد زیادی سیم کارت و طلا وجواهرات را کشف کند .

کامرانی صالح افزود: با دستگیری این افراد مشخص شد که تاکنون 4 میلیاردریال از 40 نفر کلاهبرداری کرده اند.

وی اظهار داشت : دربررسی های بیشتر مشخص شد که 2نفر دیگرنیز ازهمدستان باند مذکور با کارت های بانکی اقدام به خرید کرده اند که درزمان حاضر به اتهام کلاهبرداری کارت به کارت درزندان بسرمی برند.

این فرمانده افزود: با هماهنگی مقام قضایی متهمان اززندان به پلیس آگاهی منتقل و به جرم خود اعترا ف کرده و اذعان داشتند که ازطریق آشنایی با یک نفر اقدام به افتتاح حساب کرده و زمانی که وجوه کلاهبرداری به کارت ها انتقال داده می شد بلافاصله حساب را خالی می کردند که درنهایت متهم دیگرنیز دستگیرشد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین