کد خبر: ۱۴۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
نخست وزیر سوئد در حاشیه بازدید از این واحد تولیدی در مراسم رونمایی از محصولات جدید و کلنگ‌زنی طرح توسعه جهت تولید کابین کشنده‌ها و خط تولید رنگ با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال در این شرکت نیز حضور پیدا کرده است.
 ‌مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: استفان لوفون نخست وزیر سوئد برای بازدید از یک واحد صنعتی که با سرمایه گذاری مشترک ایران و سوئد فعال است در شهرک صنعتی کاسپین حضور یافت.

 به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور در حاشیه بازدید نخست وزیر سوئد از واحد صنعتی اظهار کرد: استفان لوفون در جریان سفر به استان قزوین از واحد صنعتی ماموت دیزل مستقر در شهرک صنعتی کاسپین، تولیدکننده کشنده‌های سنگین و مونتاژ کامیون با برند تجاری اسکانیا بازدید می‌کند.


وی گفت: نخست وزیر سوئد در حاشیه بازدید از این واحد تولیدی در مراسم رونمایی از محصولات جدید و کلنگ‌زنی طرح توسعه جهت تولید کابین کشنده‌ها و خط تولید رنگ با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال در این شرکت نیز حضور پیدا کرده است.

خانپور با اشاره به سرمایه گذاری این شرکت افزود: این شرکت با سرمایه گذاری ۱۰ میلیون یورو در فاز اول سالیانه پنج هزار دستگاه کشنده کامیون تولید می‌کند.

در این بازدید سفیر سوئد در ایران وسفیر ایران در سوئد و مدیران ارشد وزارت امور خارجه سوئد وی را همراهی می‌کردند.

در حال حاضر 289 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد 173 واحد تولیدی با اشتغال بالغ بر ۱۵ هزار نفر پروانه بهره‌بردار اخذ کرده و ۷۱ واحد در حال نصب سوله و ماشین آلات هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین