|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۶
»
کد خبر: ۱۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲
براساس اطلاعات جمع آوري شده توسط خبرنگار «انتخاب»، بابك زنجاني بعد از حوادث سال 1388 وقدرت گرفتن برخی نيروهاي خودسر با فردي بنام رعيت در جزيره كيش ارتباط برقرار مي كند و از طريق وي با شريف ملك زاده و سپس اسفنديار رحيم مشايي مرتبط مي شود.
«نام و تصویر بابک زنجانی پاییز سال گذشته برای نخستین بار توسط یک سایت خبری داخل کشور به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رانت‌خواران تاریخ ایران معرفی شد اما سوال اینجاست که بابک زنجانی چگونه به این وضعیت رسید؟

بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده، بابک زنجانی بعد از حوادث سال 1388 و قدرت گرفتن برخی نیروهای خودسر با فردی به نام رعیت در جزیره کیش ارتباط برقرار می‌کند و از طریق وی با شریف ملک‌زاده و سپس اسفندیار رحیم‌مشایی مرتبط می‌شود.

حوزه رانت‌خواری بابک زنجانی در ابتدا هتل‌داری و دلالی هواپیما بوده که از سال 1390 و با تشدید تحریم‌ها یک‌باره ثروت در اختیار وی که حاصل از پولشویی و معاملات با پول بیت‌المال بوده است ده‌ها برابر می‌شود.

وی سپس با ارتباط گرفتن با معاون اقتصادی یکی از مراکز خاص از پوشش امنیتی برای فعالیت‌های اقتصادی خود استفاده می‌کند.

بابک زنجانی که از رعیت و هروی برای ارتباط با محافل خودسر استفاده می‌کند، مبالغ سنگین به افراد مختلف می‌پردازد و از این طریق به سیستم نظارتی نفوذ می‌کند.

گفته می‌شود وضعیت وی به حدی می‌رسد که با یک وزیر خاص در وزارتخانه مربوطه دیدار کرده و از حمایت‌های وی بهره می‌برد.

برخی نمایندگان مجلس نیز پیش از این از تایید بابک زنجانی توسط چهار تن از اعضای دولت احمدی‌نژاد شامل رستم قاسمی، شمس‌الدین حسینی، حیدر مصلحی و محمود بهمنی خبر داده بودند.»
در همین زمینه بخوانید
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۴
عباس رشنوادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
0
8
يقينا اين مردم هم خدايي دارند و روزي پرده از اعمال كساني كه به آنها خيانت كرده اند خواهد افتاد.امام اول شيعيان (ع)گفته است ريا چون مورچه اي بر سنگ سياه در شب ظلماني است( نقل به مضمون) ولي كو بصيرت!
مرتضی خاکپور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
2
1
...

امثال جناب آقای بابک زنجانی مردان منحصر بفرد ؛ روزهای سخت

برای ایران عزیز هستند .

که می توانند ایران را از مصیبت ها ( مثلاً فعلاً تحریم ) نجات دهند و همیشه هم اینطور است که نفر دومی وجود ندارد . یعنی از عهده این مهم نمی تواند بر آید .

و هستند کسانی که طلب می کنند این پولها را در خارج مثلاً در کشور مولداوی سرمایه گذاری کنند و در ایران خرج نشود . که بسیار پولها در خارج سرمایه گذاری می شود ؟!

ولی این بابک زنجانی ها هستند که با تلاش و کسب ثروت این پولها را در ایران عزیز سرمایه گذاری می کنند و به توسعه و کار آفرینی در صنعت و کشاورزی ایران ارج می نهند .

بیاییم به خود آییم و قدر شناس بابک زنجانی باشیم . که به سود ایران است .

و البته که اینطور است .

و جناب آقای بابک زنجانی روزی از بزرگترین رهبران سیاسی ایران زمین

و از خادمان بزرگ این وطن خواهد شد .

انشاالله

http://mkhakpour9.persianblog.ir
اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
0
0
تو دولت احمدي نژاد خاوري ، تو دولت روحاني هم زنجاني..... معلوم نيست تو اين مملكت چه خبره؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
0
0
این جریان میشوم کشور را تغوط گاه خود فرض کرده اند.کمترین اغماض در رسیدگی به خیانت این جریان بزرگترین خیانت و دشمنی در حق ملک و دین است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین