|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۴۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
رئیس جمهوری سوریه و همسرش با زنان اسیر آزاد شده از چنگ گروه های تروریستی دیدار کردند.
 رئیس جمهوری سوریه و همسرش با زنان اسیر آزاد شده از چنگ گروه های تروریستی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه ریاست جمهوری سوریه، بشار اسد در این دیدار گفت: ما دیرزمانی است که منتظر این لحظه بودیم، از سه سال و نیم پیش. روزی نبود که ملت و دولت در جستجوی شما نباشند و هدف هر نظامی و شهیدی بازگشت شما بود.

وی افزود: برغم همه رنج هایی که کشیده اید . از شما می خواهیم که به زندگی طبیعی خود با خانواده در روستا و شهر خود بازگردید و از شما می خواهیم که الگوی پایداری، وطن دوستی و مقاومت باشید و شما بی گمان اینگونه اید.

اسد اظهارداشت: ما درکنار شما خواهیم بود و شما را تنها نخواهیم گذاشت . گذشته ها گذشت و همه ما به خدا، میهن، مردم و ملت ایمان داریم و این همان چیزی است که شما را مقاوم نگه می دارد و همه ما را درکنار هم نگه می دارد.

همسر رئیس جمهوری سوریه نیز گفت: قدرت و اراده ای که زنان ربوده شده در طول سال های اسیری در کنار کودکان خود نشان دادند باید ادامه یابد.

اسماء اسد افزود: این اراده باید از طریق بازگشت به زندگی و جبران سال های هدر رفته از عمر کودکان و تحصیل آن ها همچنان ادامه یابد.

زنان آزاد شده نیز تاکید کردند که برغم شرایط غیرانسانی و دشواری که در طول دوران اسارت خود شاهد بودند از اطمینان آن ها به حکومت و نهادهای آن کم نشد.

آن ها بر عزم خود در ایستادگی و غلبه بر دشواری ها و مشکلاتی که در سال های اسارت برای آن ها ایجاد شده تاکید کردند.

بیش از 55 زن و کودک سوری ربوده شده سوری که توسط تروریست ها از روستاهای حومه لاذقیه ربوده شده بودند روز چهارشنبه پس از سه سال و نیم با شماری از تروریست های زندانی مبادله و آزاد شدند.

این تبادل میان گروه موسوم به سازمان آزادسازی اسیران وابسته به گروه های تروریستی و مسلح و ارتش سوریه در منطقه قلعه المضیق در استان حماه انجام شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین