کد خبر: ۱۴۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
شب گذشته بازیکنان پرسپولیس و استقلال در فاصله 4 روز مانده تا دربی در کنار هم در یک ضیافت شام ساعتی را در کنار هم حضور داشتند.
 شب گذشته بازیکنان پرسپولیس و استقلال در فاصله 4 روز مانده تا دربی در کنار هم در یک ضیافت شام ساعتی را در کنار هم حضور داشتند.

این در حالی بود که این حرکت مورد انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال قرار گرفت چرا که تجربه خوبی از این نوع حرکت ها در گذشته وجود ندارد و معمولا دربی هایی که در چنین شرایطی برگزار شدند هرگز بازی های جذابی از آب در نیامدند.

این حرکت که توسط اسپانسر مشترک دو باشگاه برگزار شده بود در فضای مجازی با واکنش خوبی از سوی بسیاری از هواداران دو تیم روبرو نشد. مهرداد میناوند بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به این موضوع می گوید: خدا شاهد است از دیشب هواداران پرسپولیس صفحه من در فضای مجازی را بمباران کرده اند که چرا این مراسم برگزار شده است.همین شام خوردن در کنار هم تاثیر منفی روی افکار عمومی خواهد داشت.

همچنین شایعه ای که در 24 ساعت گذشته درباره این مراسم مطرح شده در فضای مجازی بازتاب منفی داشت. توافق برای مساوی شدن دربی از نگاه هواداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی نگران کننده ترین شایعه ای است که درباره مراسم شب گذشته مطرح شده است.

به گزارش خبر ورزشی، این در حالی است که بازیکنان دو تیم این موضوع را تکذیب می کنند. حسین ماهینی مدافع پرسپولیس با اشاره به این شایعه گفته است: ما فقط به برد دربی فکر می کنیم و خلاص. هیچ کس هم به ما نگفته بازی مساوی می شه.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین