|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۱۴۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
تیم منتخب کشتی آزاد آمریکا بر خلاف سایر تیم‌ها با ترکیبی کامل و نفرات اول خود در جام جهانی کشتی آزاد حضور پیدا کرده است.
بر اساس ترکیب اعلام شده از سوی تیمهای حاضر در رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه بدون شک جنگ اصلی در این مسابقات در اوزان میانی خواهد بود.

 پس از کش و قوس‌های فراوان، در نهایت با مساعدت وزارت امورخارجه جواز حضور تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در جام جهانی کرمانشاه فراهم شد و این حضور بارقه‌ای از امید را در دل علاقمندان به کشتی برای برگزاری این مسابقات در سطح کیفی و فنی مناسب ایجاد کرد.

بر اساس گفته‌ی محمد حسین محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه تیم‌های حاضر در این رقابتها از روز دوشنبه هفته آینده وارد شهر کرمانشاه می‌شوند تا تمرینات خود را برای شرکت در جام جهانی دنبال نمایند. بر اساس اخبار منتشر شده تاکنون تیم‌های ترکیه، روسیه و امریکا ترکیب نهایی خود را برای شرکت در جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه اعلام کرده‌اند.

تیم ملی کشتی آزاد روسیه با ترکیبی جوان اما پر مدعا در این مسابقات حضور پیدا کرده است، روس‌ها از اعزام نفرات اصلی خود در جام جهانی خودداری کرده‌اند و به نظر می‌رسد برنامه روس‌ها اعزام نفرات اصلی به رقابتهای قهرمانی اروپا باشد.

در ترکیب تیم اعزامی روسیه به جام جهانی کشتی‌گیرانی چون آرتیوم گبکوف (نفر دوم جام یاریگین 2016)، زلیم خان آباکاروف (نفر سوم جام یاریگین 2016)، جمال اوتار سلطانوف (قهرمان المپیک 2012) ، ویکتور راسادین (نفر سوم جام یاریگین 2016)، آلن گوگایف( نفر سوم جام یاریگین 2016، نفر دوم جهان و قهرمان اروپا) ،چرمان والیف (نفر دوم جام یاریگین 2016)،ماگومدحبیب حاجی ماگمدوف (نفر سوم جام یاریگین 2016)، علی بک آکبایف (نفر سوم جام یاریگین 2016)، آتساماز ساناکویف (نفر دوم جام یاریگین 2016 و نفر اول جوانان اروپا) ،رادیک والیف ( نفر سوم جام یاریگین 2016 و دارنده مدال نقره اروپا)، احمد ماگامایف (نفر سوم جام یاریگین 2016) ، ولادیسلاو والیف (نفر سوم جام یاریگین 2016 و قهرمان جوانان جهان)،وری بلونوفسکی (نفر سوم جام یاریگین 2016 و قهرمان جوانان اروپا) ، رسول ماگومدوف (نفر دوم جام یاریگین 2016)،ولادیسلاو بایتسایف (دارنده مدال های نقره و برنز اروپا) و ماگمود حاجی ماگموداف حضور دارند.

اکثر کشتی‌گیران تیم منتخب کشتی آزاد روسیه جوانان هستند که در مسابقات قهرمانی جوانان جهان و رقابتهای اخیر جام یارگین در روسیه توانستند دارنده‌ی عنوان شوند.

در این بین تیم منتخب کشتی آزاد ترکیه نیز ترکیب نهایی خود را برای حضور در جام جهانی اعلام کرده است. تیم منتخب کشتی آزاد ترکیه نیز به جز اوزان  86 و 70 کیلوگرم که کشتی‌گیرانی چون یاکوپ گور (دارنده مدال نقره و برنز جهان) و86 کیلوگرم: سلیم یاشار (نقره المپیک، نقره جهان و برنز جهان) که جزو کشتی‌گیران با تجربه محسوب می‌شود در اوزان دیگر کشتی‌گیران جوانان و عنوان‌دار جهانی در رده جوانان حضور دارند .

تیم منتخب کشتی آزاد آمریکا بر خلاف سایر تیم‌ها با ترکیبی کامل و نفرات اول خود در جام جهانی کشتی آزاد حضور پیدا کرده است.

کشتی‌گیرانی چون آنتونی راموس ، جیسون نیس، فرانک مولینارو (پنجم المپیک)، جیمز گرین (برنز جهان)، جردن باروز (قهرمان جهان و المپیک) و کایل اسنایدر )قهرمان جهان و المپیک) جملگی از قهرمانان نامی کشتی آمریکا در سطح جهانی و المپیک محسوب می‌شوند.

با نگاهی اجمالی به ترکیب اعلامی از سوی تیم‌های روسیه، ترکیه و آمریکا می‌توان پیش‌بینی کرد که این مسابقات در بازیهای میان‌وزن 70 ، 74 و 86 ،جایی که کشتی‌گیرانی چون جردن باروز، حسین یزدانی، سلیم یاشار و جمال اوتار سلطانوف حضور دارند، جذابیت خاصی داشته باشد.

البته قضاوت و تحلیل نهایی این مسابقات بعد از اعلام ترکیب تمامی تیم‌های حاضر در این مسابقات قابل ارائه است و باید منتظر ماند و دید که سایر تیم‌ها با چه ترکیبی در این مسابقات حضور به عمل می‌رسانند.

گفتنی است که جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه طی روزهای 27 و 28 اسفندماه در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین