|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۴۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از اجرای سرود ۲۲ هزار نفری در یوم ا... ۲۲ بهمن در تهران خبر داد.
 مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از اجرای سرود ۲۲ هزار نفری در یوم ا... ۲۲ بهمن در تهران خبر داد.
 
مهدی علی اکبرزاده با اشاره به برنامه های متنوع آموزش وپرورش در دهه مبارک فجر اظهارکرد: علاوه بر مراسم و برنامه هایی که هرساله به مناسبت گرامیداشت ایام ا... دهه فجر اجرای می شود. سه برنامه جدید نیز برای اولین بار در دهه فجر اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی مسابقه نامه ای به یک شهید، را یکی از برنامه های جدید دانست و افزود: در این مسابقه دانش آموزان آثار خود را در دهه مبارک فجر در قالب نامه ای به یک شهید ارائه می دهند که پس از داوری و ارزیابی، برگزیدگان در ۲۲ اسفند ماه که مصادف با روز شهید است مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با هدف آشنایی نسل جدید با ابعاد و اندیشه های انقلاب از دیگر برنامه های جدیدی است که با حضور صاحب نظران انجام می شود.

علی اکبرزاده استفاده از هنرنمایی برگزیدگان جشنواره های فرهنگی در جشن های دهه مبارک فجر را یکی دیگر از برنامه های جدید معاونت پرورشی و فرهنگی دانست و افزود: افراد برگزیده جشنواره های فرهنگی و هنری که در تابستان ۹۵ برگزار شد به تهران دعوت شدند تا در جشن های سالگرد انقلاب اسلامی به اجرای برنامه بپردازند.

مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی افزود: در ایام مبارک دهه مبارک فجر با دعوت از دانش آموزان دیروز و همچنین دانش آموزان امروز کارگاه های ۵ روزه ای را در کانون شهید مفتح تهران برگزار می کنیم که طی آن دانش آموزان دیروز به عنوان استاد هنر، تجربیات خود را به دانش آموزان امروز آموزش می دهند.

وی خاطرنشان کرد: چهار تشکل، سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، سازمان هلال احمر و اتحادیه انجمن های اسلامی با هماهنگی دبیرخانه مربوطه برنامه ها با اجرای برنامه های متنوع سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را گرامی می دارند.

علی اکبرزاده، کمک رسانی به مردم در روز راهپیمایی، نصب چادرهای امداد در مسیر راهپیمایی و کمک به سالمندان را از جمله برنامه های آموزش وپرورش در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد وافزود: در بیش از۷۵۰ شهر سرود ۱۳۵۷ نفری اجرا می شود و در تهران نیز باتوجه به حجم جمعیت، ۲۲ هزار نفر از دانش آموزان به اجرای سرود خواهند پرداخت.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین