|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۴۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
امروز شاهد هستیم که توجه به مشتری مداری برای مدیران بانک در اولویت قرار دارد و مشتریان نیز از خدمات ارایه شده توسط بانک رضایت دارند.
  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که شهرداری‌ها بدون کمک بانک شهر نمی توانستند به توسعه زیرساخت‌های خود بپردازند، گفت: با تسهیلاتی که بانک شهر ارایه کرده است، بسیاری از پروژه‌ها از حالت راکد خارج شده و در حال تکمیل است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم زارع ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: خدمات بانک شهر، امروز به نحوی است که کاستی‌های دولت را نیز متقبل شده و در شهرهای مختلف به عنوان حامی مدیران شهری درحال خدمت رسانی است.

وی افزود: هم اکنون با تسهیلاتی که بانک شهر ارایه کرده است، بسیاری از پروژه‌ها از حالت راکد خارج شده و در حال تکمیل است.

زارع با اشاره به این‌که این بانک، در حوزه بانکداری نوین تواسته رقابت سالم و پایاپایی را با بانک‌های باسابقه کشور داشته باشد، تصریح کرد: در حوزه بانکداری مجازی بانک شهر با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه کشور، پیشرفت هایی بسیار قابل قبولی کرده و به نوعی سردمدار این حوزه است.

وی خاطر نشان کرد: امروز شاهد هستیم که توجه به مشتری مداری برای مدیران بانک در اولویت قرار دارد و مشتریان نیز از خدمات ارایه شده توسط بانک رضایت دارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اقدامات بانک شهر در حوزه بانکداری اسلامی را نیز با توجه به شرایط سخت و رکورد اقتصادی و منابع مالی محدود، قابل توجه دانست و افزود: امروز کمک‌های بانک شهر به شهرداری‌های کلان شهرها بر هیچ کس پوشیده نیست و موجب توسعه بیش از پیش کلان شهرها شده است.

به گفته این نماینده مجلس، قطعا شهرداری‌ها بدون کمک بانک شهر نمی توانستند به توسعه زیرساخت‌های خود که نیاز امروز شهرهاست بپردازند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین