|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۱۴۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از پیروزی مقابل تراکتورسازی خیلی خوشحالم.
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از پیروزی مقابل تراکتورسازی خیلی خوشحالم.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از برد مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: من خیلی خوشحالم به تماشاگران هم تبریک می‌گویم به عنوان یک مربی خوشحال هستم. این یک دربی واقعی بود.ما مقابل تراکتورسازی استحقاق برد را داشتیم امیدوارم که بردهای بعدی هم به همین صورت باشد.

وی افزود: ارزش این بازی برای ما 4 امتیازی بود می‌دانم تراکتورسازی با مشکل بزرگی مواجه شده است، قلعه‌نویی و بازیکنان را درک می‌کنم ما‌ آمدیم تا نشان دهیم بهترین هستیم و سزاوار این مکان را داریم. به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که گل زود هنگام شما چقدر در برد تأثیر گذاشت، خاطرنشان کرد: طبیعی است که این گل می‌توانست یک شوک بزرگ برای حریف باشد و شوک بود. از طرفی اعتماد به نفس مضاعفی به ما داد و امنیت ما را بیشتر کرد. بازیکنان هم روند کار را از دست ندادند، بازی را شل نگرفتند چرا که هر کوتاهی می‌توانست برای ما خطرناک باشد. 93 دقیقه ادامه دادند و با نظم کامل بازی را به پایان رساندند.

برانکو در پاسخ به این سوال که فاصله امتیازهای پرسپولیس نسبت به سایر تیم ها زیاد شده و آیا از قهرمانی اطمینان دارید، گفت:طبیعی است که هنوز چیزی تمام نشده است. امتیاز مات از رقبا زیاد شده،‌اما تئوریک نمی‌توانیم برای قهرمانی مطمئن باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که کمال کامیابی نیا با دریافت کارت قرمز دربی را از دست داده و حالا چه بازیکنی جای او را پر خواهد کرد، افزود: فردا در مورد بازیکن جایگزین کامیابی برای دربی تصمیم می‌گیرم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین