کد خبر: ۱۴۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
ممکن است بسیاری از سازمان ها در کارهای تخصصی شما دخالت کنند، هر چند همه آنها محترمند اما تعیین تکلیف درباره استاندارد کالاها و خدمات بر عهده سازمان ملی استاندارد ایران است.
عزیز اکبریان، نماینده مردم البرز و رییس کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خطاب به  کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران گفت: شما باید به خود ببالید و محکم در مقابل تخلفات بایستید.

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد،اکبریان در این مراسم با بیان اینکه در مقابل تخلفات، به ویژه تخلفات کلان در صادرات و واردات، بایستید، گفت: صادرات کالاهای بی کیفیت به آبروی کشور و واردات کالاهای بی کیفیت به اقتصاد کشور آسیب جدی وارد می کند.



وی ادامه داد: ممکن است بسیاری از سازمان ها در کارهای تخصصی شما دخالت کنند، هر چند همه آنها محترمند اما تعیین تکلیف درباره استاندارد کالاها و خدمات بر عهده سازمان ملی استاندارد ایران است.

اکبریان سپس با تبیین شرایط فعلی جمهوری اسلامی در نظام بین المللی، گفت: بهترین نتیجه برجام این بود که به دنیا ثابت شد ایران اهل منطق است و مردم ما نیز به این باور دست یافتند که دولت همواره به دنبال منافع ملت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب ویژه بود، اظهار داشت: این انقلاب با خون شهدا بیمه شد.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین