|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۴۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و جمع کثیری از مدیران، کارکنان و ایثارگران شرکت سهامی بیمه ایران در پنجمین روز از ایام ا... دهه مبارک فجر در مرقد مطهر امام خمینی(ره) حاضر شدند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های ایشان تجدید عهد کردند.
مدیران و کارکنان بیمه ایران صبح روز شنبه 16 بهمن با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های  والای حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و جمع کثیری از مدیران، کارکنان و ایثارگران شرکت سهامی بیمه ایران در پنجمین روز از ایام ا... دهه مبارک فجر در مرقد مطهر امام خمینی(ره) حاضر شدند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های ایشان تجدید عهد کردند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در جریان این بازدید، با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سی و هشتمین سالگرد این پیروزی غرورآفرین و جاودان، فرصت مغتنمی است که با  حفظ و عمل به آرمانهای مقدس امام راحل (ره) و با کار و تلاش روزافزون در راه خودکفائی و استقلال کشورمان در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل کوشا باشیم و بدانیم مرهون خون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب ثمره جانفشانی آنهاست و برماست که قدردان ایثار آن‌ها بوده و از این شجره طیبه پاسداری نماییم.












ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین