|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۴۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
طرح هاي اقساطي، نقدي، مشاركت در توليد، روش هاي پرداخت منعطف و به انتخاب مشتري و هدايا و تخفيف هايي كه براي انواع محصولات درنظر گرفته مي شود زمينه رضايت مشتريان را فراهم كرده است.
معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو گفت: اجرای طرح هاي فروش از جمله شيوه مشارکت در تولید موجب شده تا ميزان فروش از تيراژ تولید ايران خودرو بيشتر شود و ما بتوانیم از سرمایه مشتری با سود مناسب در تولید محصول استفاده کنیم.     

مصطفي خان كرمي، با بيان اين كه توليد و فروش امسال نسبت به سال گذشته رشد چشمگيري داشته گفت: با وجود تعدد و عرضه خودروهاي وارداتي، تنوع محصولات ايران خودرو موجب حفظ سهم بیش از 52 درصدي ریالی و سهم تعدادي 51 درصدي تولید ايران خودرو در بازار شده است این در حالی است که با عرضه مناسب به دلیل استقبال بازار و مشتریان و عدم وجود محصول در تمامی سگمنت های قیمتی، سهم فروش بیشتری نسبت به سایر رقبای موجود در بازار داشته ایم.

وي افزود: از ابتداي سال تا دهه اول بهمن ماه بيش از 530 هزار دستگاه خودرو فاكتور و تحويل مشتريان شده است.

خان كرمي علاوه بر تنوع محصولات، روش هاي متنوع فروش در کنار افزایش کیفیت محصولات به منظور افزایش رضایت مشتریان را موجب تمايل بيشترآنان به خريد محصولات ايران خودرو دانست و گفت: طرح هاي اقساطي، نقدي، مشاركت در توليد، روش هاي پرداخت منعطف و به انتخاب مشتري و هدايا و تخفيف هايي كه براي انواع محصولات درنظر گرفته مي شود زمينه رضايت مشتريان را فراهم كرده است.

معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو در پايان اظهار داشت: سايت اينترنتي ايجاد كرده ايم تا نمايندگي ها به صورت آنلاين درخواست ها و نظرات مشتري را درخصوص محصول ارسال كنند و ما بتوانيم براساس نظرات مشتري برنامه هاي خود را پيش ببريم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین