|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
کد خبر: ۱۴۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که علت این حادثه استفاده از اجاق گاز خوراکپزی در فضای بسته و انتشار گاز سمی مونوکسید کربن بوده است.
 سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مرگ یک مرد 45 ساله در پی انتشار گاز سمی مونوکسید کربن در نانوایی خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران د با بیان اینکه ساعت 10:19 صبح امروز حادثه گازگرفتگی در قیام دشت، خیابان باهنر به سامانه 125 اعلام شد، اظهار کرد: در پی اعلام حادثه نیروهای ایستگاه 66 با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با استقرار آتش نشانان مشاهده شد که این حادثه در بالکن یا نیم طبقه نانوایی که محل استراحت دو مرد حدودا 45 ساله بود، اتفاق افتاده است، اضافه کرد: نیروها با وضعیت بی‌حالی دو مرد مواجه شدند که با تحویل آنها به عوامل اورژانس متاسفانه فوت یکی از آنها تایید و دیگری به دلیل مسمومیت شدید به مراکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که علت این حادثه استفاده از اجاق گاز خوراکپزی در فضای بسته و انتشار گاز سمی مونوکسید کربن بوده است.

ملکی با بیان اینکه علت اصلی فوت از سوی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد، تصریح کرد: با ایمن سازی محل حادثه و تحویل آن به عوامل نیروی انتظامی عملیات در ساعت 11:13 به پایان رسید.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین