|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۷
کد خبر: ۱۴۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به بارش شدید برف در محورهای استان گفت: محورهای هراز و کندوان تا اطلاع ثانوی مسدود است.
 سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به بارش شدید برف در محورهای استان گفت: محورهای هراز و کندوان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ پاسدار رضا خسرویان اظهار داشت: در محدوده‌های چالوس، مرزن آباد، مکارود، سیاه‌بیشه،هریجان بارش برف تا ساعت 1 بامداد شنبه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای مناطق پوشیده از برف استان تا 5 درجه زیرصفر خواهد رسید، افزود: مردم از سفرهای غیرضرور در محورهای استان خودداری کنند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه بارش برف در محور سوادکوه تا بامداد شنبه پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: برودت هوا در این مناطق به زیر صفر درجه رسیده است.

خسرویان با بیان اینکه احتمال یخبندان، برف، رگبار و کولاک در محورهای هراز، سوادکوه، کندوان، کیاسر و مناطق کوهستانی استان تا فردا دور از انتظار نیست، افزود: دمای هوای استان به 4 درجه زیرصفر در مناطق کوهپایه‌ای نیز رسیده است.

وی افزود: محورهای هراز و کندوان که از شب گذشته به علت بارش سنگین برف، کولاک و عدم ایمنی کافی مسدود شده بود، کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

خسرویان بیان کرد: در ارتفاعات محور سوادکوه و کیاسر شاهد بارش سنگین برف بوده و سطح جاده لغزنده است.  

وی با بیان اینکه وضعیت ترافیکی در همه محورها عادی و روان است، به رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد از سفرهای غیرضروری خودداری و خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین