|
|
امروز: جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۴۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
50 خودروی گرفتار شده در کولاک در جاده‌های گرمی امدادرسانی شدند.
  50 خودروی گرفتار شده در کولاک در جاده‌های گرمی امدادرسانی شدند.

«صدیف فرمان» رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی با بیان این مطلب گفت: راهداران این اداره از ساعات اولیه بارش برف در این شهرستان در حال فعالیت هستند بطوری‌که به 50 خودرو گرفتار در برف  و کولاک امدادرسانی کرده‌اند.

وی با بیان این‌که این راهداران 118 کیلو متر جاده اصلی، 70 کیلومتر جاده فرعی و 733 کیلومتر جاده روستایی را با 12 اکیپ پوشش داده‌اند،‌ اضافه کرد: 3 اکیپ در راهدار خانه، 2 اکیپ در مسیر بیله‌سوار،‌ 2 اکیپ در راه اصلی گرمی به اردبیل(جاده جدید)،‌ 2 اکیپ در مسیر بخش انگوت، 2 اکیپ در مسیر بخش موران و 1 اکیپ هم در جاده قدیم گرمی به اردبیل در حال فعالیت هستند.

فرمان از باز بودن همه محورهای اصلی شهرستان خبر داد و افزود: عملیات نمک‌پاشی در همه جاده‌های مواصلاتی گرمی که لازم بود صورت گرفته اما به‌علت کولاک و یخبندان تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

در ادامه فرمانده پلیس راه «گرمی - بیله‌سوار» نیز با اشاره به این‌که کار امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف با همکاری پلیس و راهداری در حال انجام است، گفت: اکثر خودروهایی که در برف و کولاک  گرفتار شده‌اند تجهیزات زمستانی همراه ندارند.

«سروان حاتمی» خاطرنشان کرد: از صبح امروز که کولاک مسیر راه‌های اصلی را فراگرفته  امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف ادامه دارد و راهداری نیز در حال بازگشایی مسیر است و به‌تدریج خودروها در حال حرکت به سمت مقصد هستند.

وی یادآور شد: به‌علت ادامه بارش برف  و کولاک شدید که علیرغم برف‌روبی جاده‌ها به‌علت کولاک شدید جاده‌ها پوشیده از برف می‌شوند از رانندگانی که در این محورها تردد می‌کنند باید همه جوانب احتیاط را در نظرگرفته و با بستن زنجیرچرخ تردد کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین