|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۴۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
در مراسم آغاز بهره برداری از پالایشگاه غلات زر، رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس ،فرمان افتتاح کارخانه تولید پارچه بی بافت شیشه ای، مجتمع تولید چمن مصنوعی و کارخانه تولید انواع صابون را به عنوان سه پروژه زیربنایی در استان البرز صادر کرد.
  عملیات اجرایی ٦ طرح و پروژه صنعتی و زیربنایی و رونمایی از محصولات جدید ٢ مجموعه صنعتی در استان البرز افتتاح شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، صبح دیروز ،همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و سفر حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به استان البرز، 6 طرح و پروژه صنعتی و زیربنایی، افتتاح و از محصولات جدید ٢ مجموعه صنعتی رونمایی شد.

در مراسم آغاز بهره برداری از پالایشگاه غلات زر، رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس ،فرمان افتتاح کارخانه تولید پارچه بی بافت شیشه ای، مجتمع تولید چمن مصنوعی و کارخانه تولید انواع صابون را  به عنوان سه پروژه زیربنایی در استان البرز صادر کرد.

همچنین همزمان با سفر رییس جمهوری کارخانه تولید لامپ های LED و بردهای الکتریکی و کارخانه تولید انواع رنگ صنعتی، ساختمانی و ترافیکی در اشتهارد و کارخانه انواع قالب برش صنایع کاغذ و چاپ در کرج افتتاح و از محصولات جدید کارخانه تولید انواع یخچال و فریزر در ساوجبلاغ و مجتمع کنتاکتور فشار متوسط در کرج نیز رونمایی شد.

نیره پیروزبخت ، رییس سازمان ملی استاندارد ایران ، رییس جمهوری و هیات دولت  را در این سفر همراهی کرد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین