|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۴۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
ناصر سراج در حاشیه تجدید میثاق رییس قوه قضاییه و دیگر مسئولان قضایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سازمان بازرسی در حادثه پلاسکو ورود پیدا کرده است، گفت: در مورد این پرونده دادسرا ورود کرده است.
 رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: هنوز در حال رسیدگی به وضعیت پرونده املاک شهرداری هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، ناصر سراج در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام در پاسخ به سوال در خصوص اینکه مطهری درباره پرونده مهدی هاشمی گفته بود این پرونده به دست ۹ قاضی افتاده و یکی از این قضات او بوده است و از قول او گفته شده هیچ موردی در پرونده وجود داشته است، گفت : این نظر آقای مطهری است. من نمی‌دانم مطهری چه گفته پرونده دست من بوده ولی اینکه من اظهارنظری کرده باشم اینطور نبوده است. این که می‌گویید نظر آقای مطهری است. مگر می‌شود در پرونده چیزی وجود نداشته باشد.

ناصر سراج در حاشیه تجدید میثاق رییس قوه قضاییه و دیگر مسئولان قضایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سازمان بازرسی در حادثه پلاسکو ورود پیدا کرده است،  گفت: در مورد این پرونده دادسرا ورود کرده است.

او در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده املاک شهرداری گفت:  ما کارمان تمام تمام نمی‌شود و هنوز در حال رسیدگی هستیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین