|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
»
کد خبر: ۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵
مشاور رئیس‌جمهور گفت: با تصمیمی که دکتر روحانی گرفته است، فعلا صالحی سرپرست وزارت ورزش و جوانان است، تا بعد ببینیم چه می‌شود.
تدبیر و امیدمحمدرضا صادق در خصوص اینکه آیا سیدرضا صالحی امیری که هم اکنون به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده آیا به عنوان وزیر ورزش هم به مجلس معرفی خواهد شد گفت: حکم می‌گوید ایشان (صالحی امیری) سرپرست است، حتما سؤال بعدی شما این خواهد بود که در دولت یازدهم و دوازدهم هم ایشان در دولت فعالیت خواهند داشت یا خیر؟

اما واقعیت این است فعلا با حکم قانون به وزارتخانه‌‌ای که وزیر پیشنهادی از سوی ورزش رأی نیاورده است سرپرست می‌گذارند. سرپرست مستقر می‌شود این فرصت قانونی رئیس‌جمهور است، سرپرست را به مسئولیت خودش بگذارد و بعد هم انشاء‌الله وزیر را معرفی بکند.

وی ادامه داد: حالا ممکن است هر وزیری از سوی رئیس‌جمهور منتخب شود، شاید حکم سرپرستی که به یک فرد بدهد، تغییر بکند و در نهایت باید صبر کرد و دید که تصمیم رئیس‌جمهور چیست. اما اینکه دائما بگوییم صالحی امیری به عنوان وزیر ورزش معرفی می‌شود؟ نمی‌شود؟ یا بعد بگوییم در دولت بعدی ایشان هست یا خیر؟ و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد یا اینکه بگوییم آیا فلان کار را انجام می‌دهد یا نه؟ منطقی نیست. به نظر من باید اینها را بگذارید همین روالی که دارد طی می‌شود، بشود.

مشاور رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که بنا به شناختی که از صالحی امیری دارید آیا این احتمال وجود دارد وی از سوی رئیس‌جمهور به عنوان وزیر ورزش و جوانان معرفی شود یا نه گفت: فعلا ایشان (صالحی امیری) به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان است حالا تا بعد ببینیم چه می‌شود. ببینیم شرایط سیاسی کشور، شرایط مدیریتی کشور اقداماتی که ایشان (صالحی امیری) می‌کند چه هست؟ بر آن اساس آقای دکتر روحانی برای معرفی وزیر ورزش به مجلس تصمیم‌ می‌گیرد.

صادق در خصوص اینکه در برهه کنونی صالحی امیری همچنان به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان فعالیت خود را ادامه خواهد داد گفت: بله در مورد بقیه وزارتخانه‌هایی که وزرای پیشنهادیشان از سوی مجلس رأی نیاورده‌اند همین طور است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین